שבת שלום יפות שלייי!!
״את בטוחה שאת לא רוצה לבוא?״ שאלתי את ירדן כשהתזתי בושם על צווארי.
״אני בטוחה״ אמרה בעייפות והמשיכה לשכב על המיטה.
היום ירדן חזרה מהכלא אחרי שבוע מעייף ואני רציתי לצאת קצת עם החברים שלי, לא ראיתי אותם המון זמן.
״שמור על עצמך״ אמרה לי והנהנתי, מביט במראה פעם אחרונה.
״אם את צריכה משהו תתקשרי, מבטיח לא לשתות יפה שלי״ אמרתי והנחתי נשיקה על מצחה ויצאתי מחדרה, יורד במדרגות.
״תהיה זהיר״ חני אמרה בחיוך.
״אל תדאגי, ביי חני״ אמרתי ויצאתי.השבוע שעבר עליי מאז השחרור בהחלט היה מספק.
הספקתי לדבר עם אבא אחרי שירדן שכנעה אותי מליון פעם כי הוא התקשר אליי עשרות פעמים והתחנן שנדבר.
שמחתי קצת שנפגשתי איתו כי השלמנו המון פערים ואפילו הבטחתי לחשוב על הסליחה שביקש.
הוא הבטיח שיכפר על הכל ואפילו סיפר שיש לו דירה פנויה קרוב לפה ושאני וירדן נוכל לגור שם.
התעקשתי לשלם לו שכירות, אפילו מחיר מועט אבל הוא עקשן כלכך.
עזרתי לירדן לארוז את הדברים שלה ואנחנו אמורים לעבור לשם מחר על הבוקר.
שמחתי שבסופו של דבר הכל הסתדר בן רגע וכאילו הכל היה רק חלום רע וחזרתי למציאות.חניתי מול המועדון ויצאתי מהאוטו, נועל אותו עם השלט הקטן ונכנס למסיבה הרועשת.
המועדון היה פתוח, ללא גג, ככה שהאוויר הנעים התפשט.
במקום רצפה היה דשא והרבה ספות בצדדים.
בר היה באמצע וריח של אלכוהול נדף באוויר.
״אחי!״ דניאל קרא בחיוך והתקדמתי אליו, מחבק אותו חיבוק חזק.
״התגעגעתי אליך אחי״ אמרתי.
״גם אני! גדלת!״ אמר בהתרגשות וצחקקתי.
״אז מה, אתה חוזר לעניינים עכשיו?״ שאל והתכוון לסמים שהייתי לוקח מדי פעם.
״לא אחי, יש לי חברה עכשיו, אני לא בעניין של זה״ אמרתי ומבטו הפך למופתע.
״חברה רצינית?״ שאל והנהנתי, מחייך כשנזכר בדוני שלי.
״נהיית גבר בכלא, אה?״ צחקק ונראה שתוי.
״מה אכפת לך? גרם אחד״ אמר וניענתי בראשי.
״אין מצב אחי, אני לא נכנס לזה״ אמרתי.
״טוב, בסדר״ הרים את ידיו כחף מפשע.
״בוא, כולם יושבים כבר״ אמר והלכתי אחריו לכיוון הספות, רואה את כל אותם החברים מאז תיכון.
התרגשתי ברמות לראות את כולם אחרי כלכך הרבה זמן.
״נתנאל!״ רן, שהיה החבר הכי טוב שלי בימי התיכון קם לחבק אותי.
״רן!״ קראתי גם אני בהתרגשות וחיבקתי אותו.
עוד כמה ילדים קמו בכדי לחבק אותי אחרי שנתיים וחצי כמעט שלא התראינו והתיישבתי בספות, מספר להם מה קרה מאז שנכנסתי לכלא בערך.
חוץ מאת הסיפור המשפחתי.הבטתי סביבי וראיתי את כולם כבר מסטולים מהתחת חוץ מרן, שהוא ילד טוב בואו נגיד ככה והוא גם הנהג, אז הוא לא שותה.
״אחי אני שמח בשבילך שהכל הסתדר״ רן אמר וחייך.
הוא תמיד היה חבר אמת וכשהיית צריך אותו הוא תמיד עמד לצידי.
״תודה אחי״ אמרתי וסרקתי את האנשים שרקדו לצלילי המוזיקה.
לא היה שום דבר מעניין במסיבה הזאת ולא הבנתי למה באתי לכאן מהתחלה, אני מעדיף לשכב במיטה עם ירדן ולראות מרתון של בובספוג.
״מה איתך?״ התעניינתי והבטתי בו.
״אני כבר שלוש שנים עם אגם, זוכר אותה?״ אמר והנהנתי.
הוא תמיד היה בקטע של קשר רציני.
כשעוד הייתי בתיכון הוא ואגם היו זוג.
״כן״ אמרתי וסימנתי לו שימשיך.
״אז אני חושב שאני הולך להציע לה נישואין״ אמר.
״אחי אני שמח בשבילך!״ אמרתי וחיבקתי אותו, באמת מגיע לו, הוא ילד טוב שלא מסתבך בכלום והוא אחלה גבר.
״תודה אחי״ חייך אליי.
YOU ARE READING
Love in jail
Romanceירדן היא סוהרת בשירות צבאי ששומרת על האגפים. היא נדרשה לשמור על אחד הסוהרים, נתנאל, שעושה בלגאן לא קטן. שניהם מתחברים ומתאהבים והיא מגלה בו צדדים אחרים, לא רק פושע ועבריין. מתקיימת ביניהם אהבה סוחפת ומלאת תשוקה. עיניו האפלות הביטו בשלי וידו הייתה מע...