אחרי שבוע וחצי של טיפולים כואבים חזרנו הביתה.
ראיתי שלנתנאל היה קשה לגלות שאני חולה, הוא עשה הכל כדי שהרופאים יטפלו בי בצורה הכי טובה והיה שם בשבילי כל הזמן.
שבוע וחצי נשמע קצת אבל בשבילי לעבור את כל הטיפולים האלה היה המון.
הרופאים אמרו שסיכויי ההחלמה גבוהים וכרגע אני אנוח בבית ואבוא פעם בשבועיים לבדיקות כדי לראות שהטיפולים עזרו.
התופעות לוואי מהטיפולים שעברתי הן בעיקר בחילת והקאות אז אני קצת חוששת, אבל יהיה בסדר.
לחזור לצבא לא יקרה כי אני עדיין לא החלמתי, מקווה שיקרה בקרוב, כל מה שאני רק רוצה עכשיו זה להיות בין הזרועות של נתנאל ולנוח אחרי השבוע וחצי הזה, וכמובן להתקלח.
"אם תצטרכי עזרה תגידי לי קטנה" אמר והניח נשיקה על מצחי.
הנהנתי ונכנסתי לחדרנו ואז למקלחת בחדר, מורידה את בגדיי ופותחת את זרם המים החמים.יצאתי מהמקלחת עטופה במגבת אחת סביב שיערי ומגבת שנייה סביב פלג גופי התחתון.
נתנאל נשכב על המיטה ומבטו עבר מהטלוויזיה אליי.
"את כזאת סקסית" הוא אמר כשהורדתי את המגבת מגופי.
הסמקתי בתגובה ולבשתי תחתון וחולצה גדולה של נתנאל ואיזה מכנס מתחת.
אמנם היה חורף אבל היה חמים בבית בגלל המזגן.
ייבשתי את שיערי ואז קלעתי אותו לצמה ארוכה ונכנסתי תחת השמיכה מתחפרת בתוך נתנאל.
נתנאל משך אותי אליו קרוב והביט לתוך עיניי.
"את האישה הכי פה בעולם הזה" אמר וליבי החסיר פעימה לרגע והסמקתי.
"אני אוהבת אותך" לחשתי והנחתי נשיקה רכה על שפתיו וחזרנו לצפות בסרט המתנגן."תחזור לעבודה נתנאל!" כעסתי כשדיבר עם אביו בטלפון.
השעה הייתה שעת בוקר מוקדמת ואבא של נתנאל התקשר בכדי לברר אם הוא חוזר לעבודה.
"אני אשאר איתה, אני לא רוצה שיקרה משהו חס וחלילה" דיבר לטלפון וגלגלתי את עיניי, חוטפת ממנו את הטלפון.
"חיים הוא יחזור" אמרתי לאבא של נתנאל.
"לא הכל בסדר ירדן, עידכנתי אותו רק שהקורס שלו בהקפאה ושלא ידאג, שייקח כמה זמן שירצה בבית" חיים הסביר, אני חולה עליו הוא כזה חמוד.
"הכל בסדר חיים הרופאים אמרו שאין בעיה להשאיר אותי לבד בבית" הרגעתי אותו.
"הכל יהיה בסדר, תגידי לו שיישאר בבית" חיים התעקש.
"אני לא אוותר חיים, באמת, הוא יתארגן וילך, אני לא ירצה שסתם יישאר בבית בגללי" אמרתי וחיים נאנח.
"את כזאת עקשנית" אמר וצחקקתי.
"הוא יהיה שם עוד מעט" אמרתי ונפרדנו לשלום."אני לא הולך" נתנאל אמר.
"נתי אני אהיה בסדר נו! הרופאים אמרו שמותר לי להישאר לבד! מה יש לך לעשות איתי בבית?" שאלתי, ידעתי שהוא רוצה ללכת אבל מפחד בגללי ולא רציתי למנוע את זה ממנו.
אני יודעת כמה שהוא נרגש עכשיו ללכת לעבוד עם אבא שלו, הוא חיכה לזה ואני לא אתן לו לשבת בבית.
"להתכרבל איתך" אמר ומשך אותי אליו בזרועותיו החזקות.
"איף, ממתי נהיית כזה קיטשי?" צחקקתי והוא חייך ונישק את צווארי.
"אני לא רוצה ללכת!" רטן כמו ילד קטן.
"אוי לך כבר, אני יודעת כמה חיכית לזה" אמרתי וליטפתי את שיערו השחור, הוא כזה יפה.
"את מגרשת אותי?!" צחקק.
"כן! תתלבש ותלך" צחקקתי גם אני וזרקתי עליו כרית, מה שגרם לו לזרוק עליי בחזרה ולדגדג אותי עד שנכנעתי לו בנשיקות.
YOU ARE READING
Love in jail
Romanceירדן היא סוהרת בשירות צבאי ששומרת על האגפים. היא נדרשה לשמור על אחד הסוהרים, נתנאל, שעושה בלגאן לא קטן. שניהם מתחברים ומתאהבים והיא מגלה בו צדדים אחרים, לא רק פושע ועבריין. מתקיימת ביניהם אהבה סוחפת ומלאת תשוקה. עיניו האפלות הביטו בשלי וידו הייתה מע...