Cameron spal ako zabitý, chvála Bohu. Nechcem si ani len predstaviť čo by to bolo keby sa zobudí a uvedomí si že tu spoločne ležíme ako taký pekný zamilovaný párik. V tejto situácii sme naozaj vyzerali ako milenci. Lenže ja s ním nechodím. Ani nikdy nebudem. Je to namyslený arogantný somár. Alebo aspoň bol.
Keď už sa mi konečne ako tak podarilo dostať z jeho zovretia, už som dokonca aj stála na jednej nohe, pocítila som jeho ruku na mojom zápästí. ,,Kam si myslíš že ideš, maličká?" povedal ospalým hlasom. Ani som mu na to nestihla nič odvrknúť, chytil ma okolo pása a zvalil opäť na seba. ,,Čo to robíš, Cameron?" povedala som tváriac sa že som úplne v poriadku a absolútne nie som extrémne vyvedená z miery. ,,Snažím sa spať" odpovedal jednoducho. ,,To zvládneš aj bezo mňa" odpovedala som pohotovo. ,,Lenže s tebou sa spí lepšie" čo prosím, čo sa mu to stalo. Určite aj s Willom niečo pili keď ja som už spala. ,,Bohužiaľ, budeš to musieť zvládnuť" povedala som bez náznaku nervozity ktorou som v skutočnosti priam prekypovala. Cameron len nesúhlasne pokrútil hlavou. Už ma to vážne vytáčalo. Nemohol ma proste nechať na pokoji.. Prečo ja? ,,Cameron pusti ma, hneď!" zasyčala som naňho. On sa len uchechtol a pritiahol si ma ešte bližšie a hlavou sa uvelebil na mojom rameni. Cítila som jeho jemné tmavá kučery na svojej tvári. Šteklilo to, ale boli neuveriteľne jemné až to bolo príjemné. O čom to tu ja pre Shrekovu bažinu rozmýšľam?! Je to Cameron. Ten istý otravný a namyslený Cameron ktorý nevie čo so životom tak ho znepríjemňuje mne.
Keď svoj stisk znovu trochu povolil, ihneď som to využila a trhla sebou smerom na zem. Vyšlo mi to a obaja sme padli z gauča. Na zemi ma Cam od prekvapenia z pádu pustil a ja som bola slobodná. Zasmiala som sa a išla vypátrať čo sa deje v kuchyni. Bola tam moja mama a Will. Viem že by som nemala počúvať ale na to som bola až moc zvedavá. Zostala som stáť za stenou, tak aby ma nevideli. ,,Veď sa na nich pozri, určite spolu niečo majú" posťažoval si Will. Pooočkať to teraz myslel mňa a tú opicu alebo som len paranoidná. ,,Veď len pri sebe spia, to že sú pri sebe tak blízko môže byť len náhoda alebo ich správanie počas spánku." odpovedala mama. O čom sa to pre Boha rozprávajú. Moja matka a môj úžasný braček William riešia či s tou kreatúrou chodím. Neuveriteľné. ,,A aj keby, je to ich vec, aj keď sa cítim trochu dotknuto keďže mi to ani jeden nepovedal, ale stále je to ich vec" pokračovala žena ktorá mi dala život a doteraz ma má na krku. ,,Ale sú spolu sladký" povedal jemnejším hlasom Will. Čo prosím? Tak to teda nie. Išla som radšej naspäť. Nechcela som viac počuť. Cameron znova zaspal ale tentokrát objímal vankúš.
Začala som vymýšľať ako sa prešmyknem do svojej izby keďže schodisko je pri kuchyni a museli by sa obidvaja dívať na stenu aby si ma nevšimli. Ale keď ja chcem ísť spať a na ten gauč sa nevrátim. Jednak že to je nepohodlné a na svoju posteľ nedám dopustiť, ale aj pre to že sa tam rozvaľuje najlepší kamarát môjho brata. ,,Plánuješ únos nejakej celebrity alebo nad čím tak uvažuješ?" započula som tichý hlas. Jasné že nespal. Diabol nikdy nespí. ,,Čože?" nechápala som keďže som bola plne zameraná na plán úniku do bezpečia ktoré predstavovala moja izba. ,,Ahaaaa takže to si taká vynervovaná zo mňa? Klud maličká, predo mnou sa hanbiť nemusíš" odpovedal kučeravec. Škaredo som sa naňho pozrela a rozhodla sa pre improvizáciu, takže som vyštartovala smerom k schodom. ,,Už som si vravel kedy pôjdeme na vec, len som čakal kedy sa rozhodneš premiestniť sa do izby, a pozrime sa, je to tu" povedal s provokačným úsmevom. Niekedy by som ho najradšej prešla nákladiakom a jeho zbytky darovala na výskum opíc alebo prasiat, aby mali viac poznatkov o tomto druhu. ,,Ha-ha-ha, ty budeš hocikde len nie v mojej izbe alebo v mojej blízkosti, chcem ísť už spať, tak ma už, prosím, nechaj" povedala som potichu. Na moje počudovanie sa usmial a so slovami ,,Dobrú noc, maličká" sa otočil a išiel niekde preč z mojej blízkosti. Wow. Toto som nečakala ale tak fajn, dokonca som bola v takom šoku že som mu ani neopätovala prianie na dobrú noc. Dokonca som mala pocit že som aj mala pootvorené ústa. Ach Pane Bože, čo to sakra robím.
Otočila som sa a rýchlym krokom prebehla k schodom. Nikto si ma zjavne nevšimol a tak som pokračovala ďalej. Asi v strede schodiska som započula Willov hlas, zastala som. Nemala by som počúvať ale keď ja si nemôžem pomôcť, som až moc zvedavá. ,,Už si hore Cam? Ešte stále je noc, môžeš ísť do hosťovskej alebo môžme ísť ešte hrať niečo keď už si tu a hore" povedal Willov milý a jemne ospalý hlas. ,,Mohli by sme napríklad dať ešte minimálne jedny preteky alebo si pozrieť nejaký horor" odpovedala hnedovlasá kučierka. ,,Okey, a ešte, no ehm- chcel som sa ťa niečo spýtať, keď už si tu a mama už išla spať a Gwen jeee, kde je Gwen?" dostal zo seba jemne nervózne môj starší brat. ,,Už išla do svojej izby, už bude asi aj spať, neboj" odpovedal Cam a nemal ani len tušenia že som sa na polceste do izby akosi zasekla. ,,Dobre tak teda, vieš Cam ona je moja mladšia sestra a bojím sa o ňu, a ja nechcem aby sa potom trápila, veď sa poznáš. A keďže ona mi nič nepovedala, a zjavne ani nepovie keďže vždy bola uzatvorená a ohľadom určitých vecí tichšia a tak sa to pýtam teba, aj keď aj ty si mi to mohol povedať ale tým spánkom v objatí ste nám to povedali aj keď asi nechcene ale-" nestihol dokončiť svoj monológ Will. ,,Will, ty si myslíš že chodím s tvojou sestrou? Prosím teba, veď sme ako oheň a voda, alebo ako čierna a biela. Aj keď predstava že by som bol s tvojou sestrou sa mi páči, to priznávam, ale myslím že je to príliš nereálne, hlavne keď sa na to pozrieš z jej strany, nemá ma práve v láske" povedal smutne hnedooký rozospatý chlapec. ,,Takže k nej niečo cítiš?" spýtal sa ho na rovinu Will. ,,Niečo určite, je mi s ňou dobre, vždy keď ju vidím, usmievam sa ako debil, dokonca ma to podpichovanie baví ešte viac ako na začiatku, pretože vidieť ako je vyvedená z miery je neopísateľné, je taká roztomilá keď sa hnevá." povedal Cam. Čo prosím? Vážne toto povedal Cameron? Otravný najlepší kamarát môjho niekedy protivného brata?
YOU ARE READING
From another world
Teen FictionGwendolyn mala úplne normálny život. Až kým sa jej nezačali diať divné veci. V izbe jej blikalo svetlo, v snoch vídala osobu ktorú nikdy nevidela a začala počuť hlasy. Postupom času zistila že to všetko je Eric ktorý nemôže odísť na druhý svet preto...