2

1.4K 57 0
                                    

"To Toronto nic moc," ozvala se po chvíli Em.

"Hm, hej, souhlasím, tak zkusíme Česko? Třeba někde najdeme nějakého fešáka," zasmála jsem se.

"Věříš tomu?" zeptala se.

"No, zatím žádná hitparáda," odpověděla jsem po několika minutách.

"Hele, repre dres," řekla a natočila telefon na mě.

"Hm, dá se," usmála jsem se a dál jsem proklikávala kluky v aplikaci.

"Koukej, Em," vykulila jsem po chvíli oči a ukázala jí profil Michala Teplého.

"Hm, docela odvážný fotky tam pán má," zamumala s úsměvem Em.

"To teda, no, asi dám křížek," rozmýšlela jsem se.

"Nedáš," zamumlala a klikla ihned na srdíčko.

"Já tě zabiju," řekla jsem.

"Hele klid, třeba budeš ještě ráda, že jsem to udělala místo tebe," usmála se s ledovým klidem v tváři.

"No to určitě, víš kolik holek mu dává like? A teď ještě to vlastně vůbec nemusí být on," odpověděla jsem.

"Proč by to neměl být on," řekla.

"Já nevím, vždyť víš, jak jsem vždy podezřívavá a opatrná," pousmála jsem se.

"No, právě, někdy až moc, Baru, čas na to se trochu odvázat," odpověděla.

"Hele, ticho," naznala jsem.

"Koukej, Čaja," řekla a otočila na mě telefon.

"Hm, to je taky frajer," začala jsem, "už jsou to čtyři měsíce, co jsme byly na mistrovství, Em," zamumlala jsem.

"Jo, to je doba už," zasmála se.

"Bylo to fajn," řekla jsem.

"Bároo! Mám propojení s Čajou," vyjekla Em a nevěřícně koukala na telefon.

"Hele, klídek, Em, je to jen kluk co hraje hokej," snažila jsem se jí uklidnit.

"Doprdele no právě proto!" vykulila oči a snažila se dýchat.

meet me // cz U20Kde žijí příběhy. Začni objevovat