3

1.2K 49 4
                                    

Večer už jsem ležela ve své posteli a projížděla jsem instagram, když mi přišlo upozornění z té seznamkové aplikace o novém propojení a zprávě.

No odpoledne předtím jsem hokejistů projela víc, než dost, takže jsem chvíli nevěděla, který by to mohl být.

Michal: Ahoj, neruším?

Chvíli jsem nevěřila svým očím a druhou chvíli jsem pochybovala, jestli je to opravdu on.

Bára: Ahoj, ne, vůbec.

Bára: Jak se daří?

Snažila jsem se zachovat klid.

Michal: Hele, celkem dobrý, jen se trochu nudím.

Bára: To chápu, mám to podobně. I když teda díky maturitě mám o zábavu postaráno.

Michal: To ti nezávidím. No, maturitu pro jistotu ani nemám.

Michal: Ale o škole se snad bavit nebudeme, ne? Koukal jsem, že máš asi ráda hokej, co?

Bára: Jo, i tak se to říct. Řekla bych, že mám v tom docela přehled.

Michal: Tak ro bych rád věděl jak velký.

Bára: Copak? Dáš mi nějakej kvíz?

Michal: To nee. :D

Michal: Jen zajímá, jak moc se vyznáš.

Bára: No tak znám tebe, pár hráčů co hraje v NHL, juniory, hm, no, to stačí na základní znalosti, ne?

Michal: Ale určitě neznáš tak moc dobře, jak si myslíš.

Bára: No, ještě jsem neměla tu čest.

Michal: Myslím, že časem by ses mohla dozvědět něco víc.

Michal: Pokud bys chtěla?

Bára: To zní zajímavě.

xxx

Dneska jsem měla dobrou náladu, tak tu máte jeden díl.. :D snad se vám líbil a zítra čekejte další!

meet me // cz U20Kde žijí příběhy. Začni objevovat