" ဒီလို မလုပ္သင့္မွန္းေတာ့ ရာ သိပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ရာ့ရဲ႕လံုျခံဳေရးေၾကာင့္္မို႔ ကူညီပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္တာပါ... ''
" ကြၽန္ေတာ္တို႔အားလံုးက boss ရဲ႕ လက္ေအာက္ကမို႔ boss အလို႐ွိတာကို လုပ္ေပးရမွာပါ... အဲ့လိုႀကီး မေျပာပါနဲ႔ boss.. ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဌာန တစ္ခုလံုး boss အတြက္ အျမဲအသင့္ပါ... ''
" ေက်းဇူးတင္ပါတယ္... ''
IT department ဟာ ရာ့ရဲ႕ ပင္မရံုးႀကီးရဲ႕ေဘးမွာ သီးသန္႔ထား႐ွိေသာ အေဆာက္အဦးႀကီးျဖစ္သည္ ။ ရာ ပိုင္သမွၽ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ခန္းေတြ ၊ shopping mall ေတြနဲ႔ ေဆးရံုေတြမွာ ႐ွိ႐ွိသမွၽ ကြန္ျပဴတာေတြ ၊ laptop ေတြ အားလံုးကို ထိန္းခ်ဳပ္ထားသည္ ။
အေဆာက္အဦး ဒီဇိုင္းေတြအပါအဝင္ အေရးႀကီးေသာ အခ်က္အလက္မွန္သမွၽတို႔ မေပါက္ၾကားေစေရး အတြက္ Hacker ေတြအပါအဝင္ IT ပညာ႐ွင္ေတြ အမ်ားႀကီးႏွင့္ ဖြဲ႔စည္းထားေသာ အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုျဖစ္သည္ ။
ႏႈတ္လံုျခင္းသည္ အဓိကျဖစ္ပီး အလုပ္သမားေသာင္ေက်ာ္တို႔၏ form ႏွင့္ personal imformation ေတြကိုလည္း ဘယ္သူမွ ဝင္ၾကည့္ခြင့္မ႐ွိေသာ ေနရာတစ္ခုျဖစ္သည္ ။
" ရာ့ရဲ႕လက္ေထာက္ ကိုသက္ရဲ႕ computer ကို hack ပါ... ေနာက္ပီးရင္ သူနဲ႔ပက္သက္သမွၽ imformation အစံုလိုခ်င္တယ္ အဓိကက သူ႔ရဲ႕ bank account ေတြ ... ''
" ေနာက္တစ္ဖြဲ႔က ေဆးရံုမွာ႐ွိသမွၽ computer ေတြကို hack ပါ... အထူးသျဖင့္ အ႐ိုးအေၾကာဌာနက ေဒါက္တာ စစ္မက္ျခံရံ ... သူ႔အေၾကာင္း သူနဲ႔ပက္သတ္သမွၽ imformation အကုန္လိုခ်င္တယ္... ''
" ေနာက္ဆံုးအဖြဲ႔အတြက္က ဟိုးဘက္တေလာက ေဆးရံုမွာျဖစ္သြားခဲ့တဲ့ ဆူပူမႈတစ္ခုအေၾကာင္းကို သိၾကမယ္ထင္ပါတယ္.... သူတို႔လူဆိုးဂိုဏ္းအေၾကာင္း သိခ်ဳင္တယ္ ... တစ္ခုမက်န္ ရာ့ကို ကူညီၾကပါဦး... ''
ရာ့စကားဆံုးသည္ႏွင့္ အားလံုးကိုယ့္ေနရာကိုယ္ထိုင္ပီး တာဝန္ကိုယ္စီအတြက္ လႈပ္႐ွားေနၾက၏ ။ ရာကေတာ့ main projector ႀကီး သံုးခုေပၚမွာ တစ္ရိပ္ရိပ္ေပၚလာေသာ imformation ေတြကို ၾကည့္ရင္း...
" ဘယ္ေတာ့ေလာက္ အစံုအလင္သိရမလဲ... ဌာနမႈး ''
" ေန႔လည္ေလာက္ဆို အားလံုးရပီဗ်... ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေသးေသးေလးကအစ အားလံုး ေဖာ္ခုတ္ေပးထားပါ့မယ္ ''