-26

1.2K 169 5
                                    



-аео

Өрөө рүү нь дайрч орох хүртлээ долоон хүнийг буудлаа. Хамгаалалт, хүн хүч, байгаа байдал нь үнэхээр муу юм. Надаар тоглоод байгаа юм уу?

Дотор Ви, Жимин, гурван танихгүй залуу байв. Танихгүй залуусаас нэг нь их л тухалсан харагдах бөгөөд байр байдлаас нь ажвал тэр ахалж байгаа бололтой.

Түүний цохилт нь хүчтэй бас өвөрмөц. Гэхдээ надад таалагдахаар сайхан биш.

"Тавтай морил, Тае." Ви хамгийн түрүүнд надад ийн хэллээ. Ардаас нь нөгөө тухтай суух залуу

"Чамайг ирсэнд баяртай байна." гэв.

"Зүгээр ч нэг дайсагнах гэсэн биш намайг өдөж байгаа юм шиг чадваргүй амьтад цуглуулчихсан байх юм. Яах гээд надаар оролдоод байгаа юм?"

"Тайвшир, энд уурлаад байх зүйл алга."

Бассан өнгө аяс.

"Үнэтэй цагаа та нарт үрээд байгаа учраас, тэр нь хайран санагдаад байгаа учраас би бухимдаад байна.

За тэгээд чи хэн юм дээ? Энэ хоёр бүтэлгүй толгойг хүртэл маллачихсан."

Тэр толгойгоо сэгсрэн, инээмсэглэснээ босч миний урд ирж зогсоод, гараа сунгав.

"Royal Kings 141-р толгой гэр бүлийн хоёр дахь хүү RM гэж дуудахад болно. Танилцсандаа таатай байна." Тэр ч бас алж болохгүй хүмүүсийн нэг байх нь. Ядаргаатай юм.

"Надад таатай санагдахгүй байна." Би түүний гарыг барьсангүй өрөөний голд байх ширээн дээр очиж суулаа.

"Толгой гэр бүлийнхэн байсан ч гэсэн намайг бас миний эзэмшил зүйлсийг битгий оролдоод бай. Ви чамд хэлсэн байх. Надад өнөөдөр авчирснаас хэд дахин их хүмүүс бий. Хэрвээ би хүсвэл бүгдийг нь золиослоод ч хамаагүй та нарын өөдөөс босно.

Толгой гэр бүл ёс журамтай байх ёстой байх аа.

Гэмт хэргийн ертөнцөд ч, бизнесийн ертөнцөд ч тэр битгий хүний ул шагайгаад бай.

Өнөөдөр энд байсан хүмүүсийг харахад та нар жинхэнээсээ Royal Kings дотроос хүн авчраагүй бололтой. Зугаа цэнгэлдээ битгий нэрийг нь бариад бай.

Дараагийн удаа ард гаслаад байвал би нэг мөсөн шившгийг чинь хуцчихаж чадна шүү."

Нөгөө залуу алгаа ташин, инээмсэглэнэ.

Тэр миний урд ирж, эрүүнээс татан,

"Тэд чамайг ухаантай гэдгийг нь магтаж байсан үнэн юм байна." гэлээ.

MAFIA /MGL/Where stories live. Discover now