Эргэлзээтэй зүйлс

1.1K 97 31
                                    


За эрхэм уншигчид минь ээ. Энэ өдрийн мэнд. Би та нарт аль эртнээс асуухыг хүссэн зүйлс байвал асуугаад л байгаарай гэсэн. Учир юун гэвээс би олон зүйл энд тэнд нуучихсан байсан юм. За худлаа худлаа. Нуусан ч юу байхав. Бичвэр маань гол дүрийн хоёр хүний биеэс өрнөдөг тийм үү? Тэгвэл ардуур нь нэлээн зүйлс болсон л байж таараа. Тэр үл мэдэгдэх асуудалтай зүйлсийг би тайлбарлах гээд байна.

Хариултуудыг нь маргааш оруулна. Та нар ч гэсэн бодоод үзээрэй.

1. 1-р хэсэг дээр хэрцгий зүйлс гардаг. (Үүнийг уншаад дараагийн хэсэг рүү орсон хүмүүсийн тоо эрс багасчихсан байдаг юм билээ хха.) Сохён Хёнжүгийн гарыг цэвэрлэж өгдөг. Гэтэл 5-р хэсэг дээр тэд маш дотно найзууд болчихдог? Энэ хэсэгт ямар нэг онцгой зүйл байна уу?

2. 11-р хэсэгт Сухо Кайтай ярилцаж түүнд итгэхийг зөвлөдөг. Тэр зөвхөн эелдэг зан гаргасан уу? Аль эсвэл өөр зүйл байсан уу?

3. "Нүгэлтэй нийгмийн золиос. Бид бүгдээрээ тийм." Ви ийн хэлсэн нь цаанаа юу агуулж байсан бэ? Хёнжү Тэхёнд сайн гэж гардаг ч тэр хаа хүртэл юу мэдэх юм бол?

4. Наби урвасан ч гэсэн түүнийг хөнөөх даалгавар өгөхөд өөр шалтгаан байсан уу?

5. Яагаад Сухо Чэн хоёр Кайг шуудхан хол байхыг шаардсан бэ?

6. Хёнжүгийн чадвар яагаад алга болж, дараа нь бүтэн жилийн дараа эргэж сэргэдэг вэ? Түүний чадвар яг юунаас болж гарч ирсэн юм бол?

7. 33-р хэсэг дээр Ви Хёнжүг уйлахад санаа зовдог. Харин яагаад?

8. Намжүн яагаад гэнэтхэн Хёнжүг явуулах сонголт хийдэг вэ? Ардуур нь юу болсон?

За та нарт өөр мэдэхийг хүссэн юм байна уу?

Гэснээс над шиг ингээд дуусгасан хэрнээ ардаас нь нэхэл дагуул болоод юм юм хийгээд байдаг хүн байдаг юм болов уу?

MAFIA /MGL/Where stories live. Discover now