Buğulanan camda el izi

345 18 185
                                    

Sinirle bakışlarımı Linda'nın üstünden çekip benden cevap bekleyen gözlere çevirdim.

"Evet," inkar etmenin bir anlamı yok artık.

"Neden bize söylemedin?" Bu sefer kollarını göğsünde bağlayıp sorgulayıcı bakışlar atmaya devam etti annem. Bakışlarımı çekip kısaca salona göz gezdirdim.

"Anne, ilişkilerimi gelip sana anlattığımı hiç hatırlamıyorum. Anarmol bir şey yok ortada."

"Anlatmadığın için olmuyor sanıyordum."

"Yok artık." Bıkkınca gözlerimi devirdim.

"Erkek arkadaşın olduğu için bir an söylemiyorsun sanmıştım Jack." Linda bir sus artık Linda!

Gözlerimi yumup bir süre derin nefesler almadan önce annemin "ne," diye çığırışını, başından beri konuyu hiç takmadan elindeki kitapla ilgilenen babamın gözleri kocaman bir şekilde kafasını kaldırmasını ve David amcanın kızını parmağı ile uyarıcı bir şekilde dürttüğünü görebilmiştim.

Kız resmen anormal bir olaymış gibi sakladığımı ima ederek konuşmuş ve hayatımla ilgili bilgileri bile bile söylemişti.

"Linda benim hakkımda bilgiler vermeyi ne zaman kesersin merak ediyorum?" Asabiyetimi daha fazla saklayamıyorum, kusura bakma. Ben de insanım be!

"Jack, ben bilerek yapmadım ki ama. Annen senin nerede olduğunu söyleyince öyle söyledim. Bilmiyordum haberleri olmadığını."

"Haberleri yok çünkü ilişkimi oturtmaya çalışırken aileme haber vereyim, gibi bir düşüncem olmuyor."

"Jackson!" Annem uyarıcı tonunu sesine yansıtarak konuştuğunda sinirli bakışlarımı Linda'dan çekmiştim. Babam ilk başta şaşırmış olsa bile şu an sessizliğini koruyordu.

"Herkese iyi geceler. Fazlasıyla yorgunum, uyumak istiyorum."

Hızlıca odadan çıkıp koridorun sonundaki odama yürürken arkamdan adım sesleri duyuyordum. Umursamadan girdiğim gibi kapıyı kapatacakken annem elini koyup itti ve kendini de içeriye soktuktan sonra kapıyı kapattı.

Bir şey demeden üstümdeki ceketi çıkarıp dolabıma asarken annem yatağıma oturdu. Arkamı dönüp ona baktım ve ellerimi iki yana açıp "evet anne," dedim.

"Bilerek mi gizledin bizden? Yani erkekle-"

"Hayır anne. Söylediğim gibi önceki ilişkilerimde de gelip size söylemiyordum zaten. Kız arkadaşlarım da oldu erkek arkadaşlarım da ama özellikle gelip sizinle paylaşma ihtiyacı hissetmedim. Hem Jaebum ile daha yeniyiz."

"Adı Jaebum mu?" Tepkisi gayet iyi ve yumuşak bir şekilde sormuştu.

"Evet."

Kafasını sallayıp derin bir nefes aldı. "Aslında anlamıştım bir şeyler olduğunu. Son zamanlarda hiç olmadığı kadar dışarı çıkıp geç geliyordun ve gece kalmaları da artmıştı. Akşamları odanın dışına çıkan kahkaha seslerini de duymadık sanma."

Güldüm, o da güldü.

"Neler yapıyor? Bahsebilir misin biraz bana? Çünkü bana öylesine biriymiş gibi gelmiyor da. O yüzden bilmek istiyorum."

"Değil zaten," diye mırıldanırken camdan dışarısına bakıyordum. Masamın önündeki tekerlekli sandalyeyi çekip annemin önüne getirip oturdum.

"24 yaşında."

"Senden büyük."

"Evet. Veteriner hekimi."

Klasik Siyah & jackbeomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin