Her şeyi boş ver sana bir teklifim var

268 20 79
                                    

Uyuşuk bedenim yüzünden yataktan bir türlü kalkamıyordum. Yanımda benim gibi uzanan adamın sesini duyunca kafamı aşağı eğip ona baktım.

"Kalkmamız lazım."

Esnedikten sonra cevapladım. "Kalk, beni de kaldır lütfen." O da benim gibi kafasını çevirdi ve benimle göz göze geldi. 'Ne oldu' der gibi sırıtarak göz kırptığında gözlerimi devirdim. Yüzümün önündeki ayakları dikkatimi çektiğinde gövdemin altındaki kolumu çıkarıp ayağına uzandım ve tam onun dikkati ben de değilken ayağını gıdıkladım. Anında refleksle ayağını çektiğinde kahkaha atarak yüz üstü yattığım yatakta yan döndüm ve ondan kaçındım. Jaebum ise kahkahalarım devam ederken bana sinirli sinirli bakıyordu.

"Ne oldu? Bir anda canlandın!"İmalı cümlesinin ben de bir etkisi olmazken o da bunu fark etmiş ve daha da sinirlenmiş bir şekilde gıdıkladığım ayağıyla kalçamdan beni ittirmişti.

"Kalk, uyuşuk kalk." Gıcıklığına yapıyorsun fark etmedim sanma Jaebum.

Çıplak ayağını elimle kavramıştım ve onu durdurmaya çalışıyordum.

"Şimdi böyle mi oldu? Dün yapışmıştın ama bana."

Dudaklarını büküp ayağını elimden çekip önceki gibi tekrar yatağa uzandı ama beni cevaplamadı.

"Bugün akşama kadar dersim var. Nefes aldırmayacak hocalar."

"Sınavların da yaklaşıyor değil mi?"

"Evet, acı verici dönemler." Yüzümü ekşittim.

"Hazır senin sınavların da yaklaşıyor benim de halletmem gerekenler var onları hallederim."

"Ne gibi?" Uzayan tırnaklarımı fark ettiğimde eve gidince onları kesmeyi aklıma not ettim.

"Annemlerin yanına gitmem gerekecek."

Dizlerimin üstünde ona doğru sürünüp ellerimi başının iki yanına koyarak altımdan kalan yüzüne baktım.

"Kalacak mısın?"

Hızlı hızlı kırpıştırdığı kirpikleriyle "hafta sonu giderim ve kalırım muhtemelen. Hem senin de sınavların olacak görüşemeyiz zaten," dedi.

Sırıttım. "Bana göre mi ayarlıyorsun kendini?" Ağzından duymak istiyorum, söyle çabuk.

"Her pazar birlikte olduğumuz için ayarlıyorum tabi ki."

Bir şey demeden ona bakarken bakışlarının yoğunlaştığını ve tüm bedenimi süzmeye başladığını fark ettim. Baya baya süzüyor şu an. Arkasından nasıl bir şey çıkacak acaba?

Belime tutunan eller ani hareketle beni döndürüp sırtımı yatakla buluşturunca fazla merakın da iyi olmadığını düşünüyordum. İstemsiz açılan bacaklarımın arasına bedenini yerleştirip bana yaslandı ve öptü.

Aniden öpmesiyle aniden durması bir olmuştu zaten. Geriye çekilip iki kaşımın ortasına kondurduğu öpücük ile ayağa kalkmış ve ellerini bana uzatmıştı. Bana uzatılan elleri kavrayıp kalktığımda komodinin üstünden numaralı gözlüklerini aldı ve tekrar bana döndü.

"Elini yüzünü yıka, kendine gel. Ben de kahvaltı hazırlayayım."

Gülümseyip kafamı salladım. O mutfağa gitmiş ben de bugün yapacaklarımı kafamda sıralarken banyoya gidiyordum. Okul ve iş bir arada zor oluyor ve buna artı olarak sevgilin olunca daha da zorlanıyorsun doğrusu ama sevgilinle olan vakitlerin tabi ki değeri farklı; çok, çok güzel. Sadece daha fazla zaman ayırmaya yönelik hareket ediyorsun.

Klasik Siyah & jackbeomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin