THE KILLER(5)

198 46 14
                                    

درحالیکه با چشمانش اطراف را جست و جو میکرد وارد رینگ مبارزه شد.
بینی اش را چین انداخت و پوزخندی زد.

حریفش پسری هم قد خودش بود و از عضلات سنگی اش معلوم بود که مدت ها ورزش و تمرین کرده است!

با خواندن اسمش دو مشتش را بالا برد و جمعیت حاضر جیغ بلندی زدند!

همه یک صدا نام بکهیون را فریاد میزدند!

مسابقه شروع شد.

با رقص پای حرفه ای خود را به حریفش رساند پای چپش را بلند کرد تا محکم بر سر او بکوبد که حریف زیر پایش را درو کرد*و او بر زمین افتاد.

(یه اصطلاح تو ورزش های رزمی هست.به این صورت که طرف مقابل روی زمین میشینه و با پاش به صورت چرخشی مثل داس پای شما رو میزنه)

بکهیون پل*زد و با فشار به دستهایش خود را به بالا پرت کرد.

(پل زدن یه حرکت ژیمناستیکی هست که کاربرد زیادی تو رزم داره.تو این حرکت دست و پا ها رو زمین قرار داره و شکم و باسن جدا از زمین)

دوباره رقص پا کرد و اینبار با رسیدن به حریفش مشت محکمی برگونه اش فرود اورد و بلافاصله مشت دیگری به شقیقه اش زد.
سنگینی مشتی که روی شقیقه اش فرود اورده بود او را گیج کرد.
از او فاصله گرفت و دوباره نزدیکش شد؛
این بار لگد سنگینی با پا مستقیم بر سرش زد و پسر زیر فشار ضربه به زمین افتاد.

داور مسابقه را نگه داشت و از پسری که روی زمین بود پرسید که میتواند مسابقه را ادامه دهد یا نه؟
جوان سرپا شد با تکان دادن سرش ایستاد و با مشت هایش بکهیون را فراخواند.

بکهیون دوید و مشت محکمی روی بینی او فرود اورد و مثل دیوانه ها شروع به مشت زدن کرد.
هیچ چیز حس نمیکرد.
فقط میخواست برنده شود.
با حس اینکه کسی دستش را میکشد عقب رفت و به حریفش که با صورت خونین روی زمین افتاده بود نگاه کرد.

پوزخندی زد و  رو به جمعیت شد و با بالا بردن مشت هایش از آنها خواست که تشویق کنند و خودش با بدن خیس از عرق به رختکن رفت.

روی صندلی نشست و بطری اب کوچکی را از ساکش بیرون اورد تا نفسی تازه کند و بقیه اب بطری را روی حوله سفید رنگش ریخت و با دراوردن رکابی اش بدن خود را با حوله پاک کرد.
لباس تمیزی پوشید که فردی وارد شد و گفت:

_تو قبول شدی پسر!
فردا جلوی معروف ترین بار سئول باش.ساعت8!

بکهیون با پوزخندی روی لب به جای خالی مرد نگاه کرد.

+میبینمت!

>>فلش بک:
_بکهیون تو باید وارد مافیا بشی!
میدونم که از پسش بر میای پس لطفا تلاشت رو بکن.

عکسی را روی میز گذاشت.

_این مرد اسمش کانگ سایمونه!
تو آمریکا بزرگ شده اما الان چندسالی هست که به کره اومده.
تو باید بری تو محل برگزاری مسابقات رینگ ازاد و درخواست بدی که میخوای باهاش مسابقه بدی.
اگه بتونی شکستش بدی وارد اولین مرحله از کارت میشی!
بعد از یه مدت دوباره باید مسابقه بدی.
با کسی که اونا بهت میگن و بعدش وارد مافیا میشی!

***

مهم نبود چقدر بعدا احمق به نظر بیاید یا بعدا چقدر خوش را به خاطر این کارش سرزنش کند.
مهم این بود که میتوانست با وجدانی آسوده بخوابد و بگوید من کوتاهی ای در مورد این پرونده نکرده ام.

پس او حالا اینجا بود داخل معروف ترین بار سئول و ساعت دقیقا 8بود.
بارمن با موهای کوتاه مشکی رنگ جلویش ایستاد.
به چشم هایش خیره شد و گفت:

_نوشیدنی میخوری!؟

+البته!

بارمن سرش را به نشانه تاکید تکان داد نوشیدنی را با سینی به او داد.

گلس داخل ظرف را بلند کرد و کاغذی در ان دید.
پر رنگ نوشته بود.
"دستشویی!!!
با موهای قرمز منتطرته!"

◾THE KILLER◾Where stories live. Discover now