4.DEO

21 0 0
                                    

S:"Potukao sam se sa bratom".
Ugrizem se za usnu i nasmesim se. Nisam znala da ima brata...ustvari ja nista ne znam o njemu, naravno da nisam znala za brata.
Ja:"Imas brata? Kako se zove?"
Pogledamo se i tad mi se nasmeje i prevrne ocima.
S:"Ne smem da ti kazem ima devojku".
Namrstim se i krenem da hodam prema parku. Ako nema devojku nek se javi meni. Izvadim cigaru iz kutije i sednem na klupu.
Ja:"Imas neke pare?".
Stavi ruku u prednji dzep od crni farmerki koje su mu stajale savrseno i ubrzo izvadi neku papirnu novcanicu. Uzmem je i stavim na klupu. Izvadim kesicu iz dzepa i otvorim je. Mali gromuljak trave izmrvim po pari i stavim malo duvana iz cigarete.
S:"Napravi i meni".
Nasmesim se i izvadim rizle iz dzepa zajedno sa filterima. Zamotam nam dzoint. Sedne na klupu pored mene i izvadi upaljac iz dzepa. Zapali nam oboma.
Ja:"Nisam znala da duvas".
Naravno da nisi Helena. Koliko puta ces da iseres nesto dok si sa njim.
S:"Da...stalno".
Nasmesi se i glavu zabaci unazad tako da se njegov vrat nadje na naslonu od klupe.
Ja:"Pricaj mi nesto o sebi".
Pogleda me i digne obrvu. Da li sam napadna? Ma ne...samo me interesuje njegov zivot.
S:"Nema tu sta da se prica".
Izbaci dim i tad glavu stavim u njegovo krilo.
Njegova ruka se odma nadje na mojoj kosi. Osecam njegove prste koji mi mrse pramenove.
Ja:"Saznacu svakako".
Oboje se nasmesimo glasno i pogledamo se.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now