82.DEO

11 0 0
                                    


Stajem ispred skole i pogledom trazim Saru. Bila je na zidicu sa Dimitrijem. Ljubili su se kao i po obicaju. Odjem do njih i zakasljem se.
S:"Jesi cula? Stefan se vratio".
Klimnem glavom i iz dzepa izvadim cigare. Zasto bas sad? Sto nije ostao duze. Moja osecanja prema njemu su se ionako ugasila, ali svakako.
Xx:"Zdravo svima".
Okrenem se na zvuk nepoznatog glasa i tad se posle dve godine opet susretnem sa tim plavim ocima. Odaljim se za korak unazad i uhvatim za zidic. Odmerim ga celog i vidim da je radio na sebi. Kosa mu je potamnela, a glas mu izmutirao u potpunosti. Stara osecanja se vracaju. Znala sam da ce biti nesto lose.
D:"Pa gde si brate".
Pozdrave se onako bracki dok ja stojim pored Sare u soku. Ne znam po koji put pitam sebe zasto se vratio. I Sara se pozdravi i na red konacno dodjem i ja. Pruzi mi ruku i ja je prihvatim.
Ja:"Lepo te je videti opet".
Nasmesim se vestacki i tad me primakne ka sebi.
St:"Ovaj put ne odlazim bez borbe".
Sapne mi tiho na uvo i odalji se. Kolena mi odma zadrhte. Pustim mu ruku i odma odem u skolu. Sta je ovo trebalo da znaci? Nece uspeti da razdvoji mene i Urosa.
Sednem na svoje mesto i pogledam kroz prozor. Klinke iz mladjih godina su se skupljale oko njega. Ljubomora je sve vise rasla u meni. Jebem ti mater Helena. Izabrala si Urosa i ne mozes da menjas.

Greska[ZAVRSENA✔]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora