63.DEO

11 0 0
                                    


Uzdahnem glasno kad mi Sara kaze da imamo dvocas kod ove daviteljke. Stavim slusalicu u uvo i pogledam kroz prozor. Ispred su stajali Jovan i Magdalena. Nosila je nesto na nosu, nisam mogla lepo da vidim od njene kose. Puckanje prstim ispred mog nosa me je trglom
Prof:"Helena gde sam stala?".
Pogledam je bledo i nevino se nasmesim. Prevrne ocima i prekesti ruke.
Prof:"Idi kod direktora i onako mi je rekao da te posaljem kad pocne drugi cas".
Uzmem svoje stvari i izadjem iz ucionice. Odjednom osetim snazno musko telo ispred sebe. Nos me zaboli kad se sudarim o isto. Uhvatim se odma i pogledam u osobu isppred sebe. Uros je stajao i gledao me.
Ja:"Dobro sam ne moras da pitas".
Prevrne ocima i nastavi da hoda gde je stao. Nesto me probodne kroz scre...da li je mogu da sam ga izbila onim poljupcem?
Ja:"Urose...".
Stane. Bio je par koraka ispred mene.
U:"Gde ti je decko? Da je ti da pricas sa osobom koja ti je skinula nevinost?".
Njegova hladnoca u glasu me jos vise zaboli.
Sta si to uradila Helena?
Ja:"Nije mi decko".
Spustim glavu pokusavajuci da sakrijem suze koje mi se skupljaju u ocima.
U:"Onaj poljubac nije tako govorio. Da li je moguce da si nas tako lako zamenila?".
Okrene se prema meni, a ja dignem glavu.
Ja:"Nisam! Htela sam samo da vam vratim za ono sto ste me odvojili od Magdalene".
Nasmesi se sarkasticno i prekrsti ruke. Ja sam glupa. Nisam ih zasluzila. Ko zna koliko sam ih povredila.
Ja:"Zao mi je..".
Spustim glavu opet i krenem ka stepenicama.
U:"Idalje te volim".
Nasmesim se malo i pogledam ga.
Ja:"Volim i ja tebe".
Uzvrati mi osmeh i svako ode svojim putem.
~KASNIJE~
Dobila sam opomenu pre suspendovanja. Ocekivala sam da ce se drati na mene, ali bio je miran za pravo cudo. Mozda me ubije kad dodjem kuci. Polako sam isla nogu pred nogu. Imam vremena da pobegnem do kraja osmog casa. Jebiga, ako me ubije makar vise necu praviti probleme.

Greska[ZAVRSENA✔]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن