12.DEO

17 0 0
                                    

Sojimo ispre kluba i cekamo da nas cuvar pusti. Cim udjem unutra u nozdrve mi se uvuce miris alkohola i trave pomesane sa duvanom. Odma odem do sanka i narucim duplu votku. Popijem je na eks i sednem na barsku stolicu.
S:"Idem do onog slatkog decka tamo!".
Prodere mi se na uvo kako bi je cula i prstom pokaze na lika kom planira da pridje. Samo klimnem glavom i nastavim gde sam stigla. Uvek kad bi isle u klub Sara hi morala da nadje nekog lika i kasnije zavrsi sa njim u krevetu. Ja nisam takav tip i ne zelim da budem. Pre bih se napila i igrala nego se jebala sa nekim.
Besplatna pica su mi dolazila stalno, a najsmesnije od svega je to sto sam ih sve popila. Ustanem sa barske stolice i udjem u masu koja je igrala. Takoreci svi su bili klinci prva druga godina. Pogled mi zaluta ka separeu u kom je sedeo jako zgodan decko. Nosio je crnu kosulju, a u mraku nisam mogla da mu vidim lice. Posto nisam znala da li gleda u ovom smeru skrenula sam pogled i okrenula se ledjima tom separeu. Odjednom u mom igranju su me prekinule jake muske ruke koje su se nasle na mojim kukovima.
Xx:"Provociras mala".
Grub muski glas me je naterao da se najezim. Naslonim se na njega i nastavim da igram.
Xx:"Ovo se nece dobro zavrsiti".
Nasmesim se i pogledam preko ramena osobu koja igra sa mnom. Posto sam bila previse niska za njega okrenula sam se i dah mi je nestao kad sam videla Urosa ispred sebe.
Ja:"Sta radis to?".
Sapnem mu tiho na uvo, a on se samo nasmesi i nastavi da me drzi za kukove.
U:"Sad vidim zasto se svidjas toliko Stefanu".
Nasmesim se i ugrizem za usnu.
Adrenalin i alkohol su radili u meni sto me je nateralo da uradim najgluplji moguci potez. Svoje sake stavim na njegove obraze i poljubim ga. Momentalno je uzvratio i ruke spustio na moju pozadinu...

Greska[ZAVRSENA✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang