10.DEO

18 0 0
                                    

Laganim koracima idem prema kuci. Od kad je Stefan dosao nisam isla sama kuci, ali danas je on imao vise casova od mene, a iskreno mi nije bilo do toga da ga cekam. Udjem u kucu i odma cujem telefon kako mi zvoni. Izvadim ga iz dzepa i nasmesim se cim vidim da me Sara zove. Ona je jedini zenski prijatelj kojeg sam imala od vrtica i takodje mogu je nazvati najboljom drugaricom.
S:"Veceras idemo u klub!".
Sklonim telefon malo od uveta zato sto se prodrala. Mogu da predpostavim da nije kod kuce zato sto nikad ne bi mogla ovako da se dere.
Ja:"Nije mi bas do toga...".
Mogu da predpostavim da se namrstila i da sam priprema monolog.
S:"Helena, jebeni je petak i moramo da izadjemo!!".
Prevrnem ocima i udjem u svoju sobu i zatvorim vrata.
Ja:"Ti idi, ja stvarno ne mogu".
Ukljucim je na mikrofon i presvucem se.
S:"Mozda vidis nekog".
Nisam sigurna da Stefan ide u klubove.
Ja:"Sta cu dobiti za uzvrat?".
Ugrizem se za usnu i legnem u svoj udobni krevet.
S:"Odlican provod".
Nasmesim se glasno i pogledam u ormar u kom verovatno nema nicega za zurke.
Ja:"Dobro, ali ja nemam sta da obucem".
Sad se ona smeje.
S:"Kod mene da si se nacrtala u sedam sati! Sad cao!".
Prekinem i telefon stavim pored sebe. Spava mi se jako. Zasto sam pristala. Zato sto zelis da ides. Prevrnem ocima i okrenem se na stranu. Namestim alarm na telefonu i ubrzo zaspim.

Greska[ZAVRSENA✔]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora