56.DEO

12 0 0
                                    


Izlazim iz kuce i na sebe navlacim Urosev duks. Kao sto je on vec rekao stoji mi bolje nego Stefanov. Ispred kuce stajali su Sara i Dimitrije.
S:"Ciji je to duks?".
Stavim prst na usta i time joj pokazem da cuti. Krenuli smo ka skoli polako. Uglavnom su pola vremena njih dvoje pricali, a ja sam se osecala kao treci tocak. Dok smo ulazili u skolu svi su gledali najvise u mene. Zbunjeno sam pogledala u Saru koja je slegla ramenima. Odemo na nase uobicajeno mesto. Grupica od nekoliko njih stajal je dva metra od nas i komentarisala je mene. Pokusala sam da se pravim kao da me boli kurac, ali moja znatizelja je bila jaca. Odem do njih ruku stavljajuci oko vrata jedne od devojaka.
Ja:"Pa? Sto sam ja toliko zanimljiva?".
Sve su me gledale kao koza u sarena vrata, a ja sam se suzdrzavala da se ne nasmejem.
Ja:"Pa? Ocu li dobiti odgovor?".
Jedna od njih proguta knedlu i pogleda me pravo u oci.
Xx:"I..idi do svog ormarica i sve ce ti biti jasno".
Poklonim joj osmeh i odem u skolu. Popnem se gore i osmeh mi nestane kad vidim svoj ormaric koji je bio pun slika mene Urosa i Stefana. Cak je jedna uslikana dok smo ja i Uros bili u trenutku. Svi pogledi su bili na meni dok sam ja brzo krenula ka ormaricu. Krenula sam odma da cepam one slike. Suze su mi se skupljale u ocima. Otkud ove slike? Kako su one uopste nastale. Ko ih je slikao. Ruka na mom ramenu me trgne.
J:"Hej? Hel jel sve uredu?".
Pogledam u Jovana i nasmesim se malo na to "Hel" sto je rekao.
Ja:"Jeste".
Skloni ruku i ja tad dobijem priliku da odem i da nadjem ona dva retarda. Oni sigurno imaju neke veze sa ovim.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now