80.DEO

10 0 0
                                    


~STEFAN POV~
Pogledom je pratim i vidim kako odlazi ka njemu, cim vidim da ga hvata za ruku i da zajedno odlaze sve mi bude jasno. Ovoliku mrznju prema rodjenom bratu nikad nisam osecao. Polako krenem za njima. Kako je uspeo da je zavede tako lako? Zasto njega voli vide od mene? Cim ih izgubim iz vidokruga produzim ka kuci. Urose mozda si je dobio ovu rundu, ali u sledecoj se neces tako lako izvuci.
~UROS POV~
Rukom polako milujem njen mekani rumeni ubraz. Sedi na vrtesci i gleda me pravo u oci. Njene plave oci mi pokazuju da je srecna konacno. Konacno je moja i mogu je zvanicno tako nazvati.
H:"O cemu razmisljas?".
Pogledam u njena lepo oblikovana usta i nasmesim se.
Ja:"To ti ne mogu reci".
Namrsti se i udari me po ramenu pa se onda odma nasmesi.
H:"A daj...Urose reci mi".
Poljubim je na blic, pa odma produzim poljubac. Ovako mogu jedino da je ucutkam. Ona je jedina devojka za koju sam se borio ovoliko dugo. Nikad nisam mislio da ce mi rodjeni braz biti suparnik. Odvojim se i ruku stavim na njen struk.
Ja:"Volim te".
Pokloni mi najlepsi i najiskreniji osmeh. Obrazi joj se opet zacrvene, a svoje male rucice stavi oko mog vrata.
H:"Volim i ja tebe".
Poljubi me i jednu svoju ruku stavi u moju kosu. Potrudicu se da obo uspe pa makar morao da se odreknem rodjenog brata.
.
.
.
Misljenjeeee🤗?
Da li su srecni oni koji su bili za tim #urohel?
Sta mislite koliko ce ovo potrajati?🙂💕🦋

Greska[ZAVRSENA✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang