70.DEO

10 0 0
                                    


~DVA MESECA KASNIJE~
Navlacim umorno crne farmerke na noge i ustajem iz kreveta. Ovo je za mene pravo mucenje. Odlazim u wc i perem zube. Cim izadjem iz ormara izvadim belu majicu na crne pruge i obucem je. Preko obucem crni duk na raskopcavanje i izadjem iz sobe. Krenem ka ulazim vratima, ali me zaustavi glas mog oca.
Ta:"Helena sacekaj".
Okrenem se i odem u dnevnu sobu gde je on sedeo u njegovoj fotelji. Ja mislim da je voli vise od mene.
Ja:"Sta je bilo tata?".
Stanem ispred njega i ruke stavim u dzepove od duksa.
Ta:"Drzi".
Pruzi mi belu kovertu. Zbunjeno je uzmem u ruke i gledam. Zvuk glasnog otkucaja sata me uplasi.
Ja:"Zurim! Vidimo se!".
Istrcim iz kuce i krenem brzo ka skoli. Sta bi moglo da se nalazi u koverti. Stezem je u ruci sve vise i vise dok ne udjem u skolsko dvoriste. Odma odem gore i ako imam vremena da zapalim cigaru. Sednem na svoje mesto u kabinetu i krenem da otvaram kovertu.
"Draga Helena pozvani ste na vencanje od Vladimira Smith-a i Rejčel Hale...".
Dalje nisam ni htela da citam. Mrak mi je odma pao na oci. Sta oni misle da su?! Sta on misli da je da me pozove?!
Pogledam besno u Rejcel koja je usla u kabinet i ako je mislila da niko nije tu.
R:"Hej Helena? Jel ti tata dao pozivnicu".
Stezem pesnice ispod klupe kao i vilicu. Kako se usudjuje da me pita ovo?! Zasto uopste zeli da se uda za njega.
Ja:"Jesam".
Procedim kroz zube i pogledam je besno. Uvek kad smo bile same pravila se da je dobra prema meni, a kad ima nekog tu uvek je bila zla. Ustvari ona i jeste zla. Ona je odvratna maceha koja samo zeli da trosi pare od mog oca.
R:"Cak ce i tvoja majka biti tu".
Izdahnem pa udahnem i tako par puta.
Ja:"Nemoj da si je vise ikad spomenula, da li ti je jasno?!".
Ustanem histericno i rukama lupim o sto. Ucionica je polako pocela da se puni. Samo sam uzela svoje stvari i izletela iz iste. Mrzim je. Mrzim i tatu. Zasto je nju nasao. Obicna profesorka jebene biologije koja mi nikad nece trebati u zivotu.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now