84.DEO

11 0 0
                                    


Budi me zvuk podizanja roletni i jako svetlo u ocima. Sanjivo se dignem u sedeci polozaj i pogledam oko sebe. Moja majka sedi na kraju mog kreveta i cupka nogom.
Ma:"Znas ti koliko je sati?".
Slegnem ramenima i prodjem rukom kroz svoju zamrsenu kosu. Mama mi doda moj telefon i tad vidim da je vec tri sata. Momentalno ustanem iz kreveta i odem u wc.
Ma:"Zvao je Uros i rekao je da dodjes kod njega kad se probudis.
Cujem zatvaranje vrata sobe i odem pod tus. Kad izadjem iz wc-a presvucem se i kosu vezem u rep. Uzmem telefon i sidjem dole. Voda mi razbistri glavu. Sta moja majka uopste radi ovde? Udjem u kuhinju i vidim ih kako se smeju nekom clanku iz novina.
Ja:"I sta ces da radis sa Rejčel?".
Pogledam u tatu kojem je osmeh nestao sa usana. Jeste da je ne volim, ali takodje znam da ona njega mnogo voli i da nije lepo da je zavlaci dve godine.
I ti si zavlacila.
Makar se nisam udala za nekog, a volim drugog.
Ta:"Rejčel i ja cemo se razvesti".
Dignem obrvu i dodjem do njih. Oboje su me pratili pogledom. Sad vidim na koga sam povukla probleme u ljubavi.
Ja:"Jel ona zna da ce se to desiti?".
Nakaslje se i ustane sa stolice. Namesti svoju kravatu i izadje iz kuhinje. Dobijem mamin prekoran pogled.
Ja:"Sta? I ti isto, ozenjen je".
Jeste mi drago sto se vole idalje i sto ce se pomiriti, ali mogu da cekaju da se tata prvo razvede. Uzmem hranu i izadjem iz kuhinje. Obujem se i krenem laganim korakom ka Urosevoj kuci. Tamo sam boravila skoro svaki dan za ove dve godine. Dodjem do njihovog dvorista i stanem ispred vrata i pozvonim. Odjednom se otvore i ispred sebe vidim..

Greska[ZAVRSENA✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang