9.DEO

18 0 0
                                    

U:"Stefan i ti ste zajedno?".
Prevrnem ocima na njegovo postavljeno pitanje i izdahnem. Zasto to svi misle. Da li je toliko ocigledno da mi se svidja.
Ja:"Nismo..".
Nasmeje se na glas i stavi telefon sa strane.
U:"Onda ti se svidja, a Boga mi i ti njemu".
Samo prevrnem ocima i prekrstim ruke. Necu mu dati to zadovoljstvo da cuje da mi se svidja njegov brat.
Ja:"Tebi se ocigledno ne svidja tvoja devojka..".
Digne obrvu i nalakti se ka meni. Kako bih ga sad rado sutnula u tu njegovu lepu facu.
U:"Kako si to zakljucila?".
Nasmesim se sarkasticno i prekrstim noge.
Ja:"Izbegavas je i uopste ne obracas paznju na nju, mogu da predpostavim da si sa njom samo da bi je jebao".
Digne obrvu i ugrize se za usnu. Ne mogu da zamislim kako me sad pljuje u svojoj glavi.
U:"Ti znas sta je to kao?".
Odma se namrstim i pocnem da stezem ruke u pesnicu. Ko on misli da je?! Izvadim cigare iz dzepa i zapalim jednu odma.
Ja:"Ne znam, reci mi".
Nasmesi se i ustane sa kauca. Dodje do mene sto me natera da i ja sama ustanem. Bio je visi od mene dosta. Unese mi se u lice.
U:"Ne mogu da ti kazem, ali rado bih ti pokazao".
U soku ga gledam dok me on zaobilazi i izlazi iz dnevne sobe. Da li je on to upravo? Zatvorim usta koja su bila otvorena i sednem nazad na kauc. Stefan ubrzo udje u dnevnu i da mi sok.
Ja:"Hvala...".
Necu mu reci za ovo sad, zato sto prvo nije bitno, a drugo nema ni potrebe.
S:"Nista".
Nasmesi se i pogleda me. Jos neko vreme smo pricali, a onda me je otpratio do kuce koja nije bila mnogo daleko.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now