55.DEO

11 0 0
                                    


~HELENA POV~
Od razgovora sa Urosem i Stefanom ne mogu da prestanem da razmisljam o njihovoj ljubomori. Da li je moguce da su obijica ljubomorna i da su se udruzili samo da ja ne bi bila sa Jovanom. Uopste mi nije ni padala za ideja da budem sa njim. Jeste simpatican, ali kao sto sam vec rekla ima i lepaih, a najlepsi po meni su braca sa kojom trenutno ne zelim da budem.
Daj priliku Urosu, sa njim si bila nepunih dvadeset minuta?
Prevrnem ocima na svoj unutrasnji glasic koji se u poslednje vreme mnogo pravio pamet. Nije mi se islo kuci pa sam nastavila da setam ne gledajuci kuda idem. Cim sam osetila bol u nogama podigla sam pogled. Okrenula sam se oko sebe i nasmesila sam se. Bila sam u parku u koji me je prvi put Uros doveo. Sela sam na vrtesku i pazljivo gledala u par koji je bio skoro unisten. Ljuljaška je bila samo jedna od pet, a sediste od klackalice je bilo polomljeno. Svaki put kad bi vetar dunuo po neki list bi se otkacio sa grane i pao na pod koji je vec bio pun istih. Kad malo bolje razmislim mozda je moj glas bio upravu. Mozda stvarno treba da dam sansu Urosu. Sa njim sam bila srecnija nego sa Stefanom. Setim se njegovog duksa koji mi idalje nisam vratila i jos vise se nasmesim. Mozda mu dam priliku, ali prvo cu da vidim sta ce on da radi po tom pitanju.

Greska[ZAVRSENA✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang