26.DEO

16 0 0
                                    

Stefan mi je rekao da odem u njegovu sobu i da ga cekam dok se on istusira. Sednem na njegov krevet i gledam njegovu sobu. Vidim sliku na kojoj su on i Uros. Bili su mali od prilike su imali 6 i 8 godina. Tu je bila jos jedna slika na kojoj su bili Uros Stefan i njihovi roditelji predpostavljam. Stefan lici na majku, a Uros na oca...idalje ne razumem Stefana gde su njihovi roditelji. Odjednom on udje u sobu samo u boksericama. Odma skrenem pogled.
Ja:"Ti nisi normalan!".
Cujem njegov smeh i lupanje lastisa o kozu. Okrenem se i odmerim ga. Bio je samo u trenerci.
St:"U cemu ces da spavaš?"
Slegnem ramenima i odmerim se. Nosila sam crne farmerke i zutu krop-top majicu.
Ja:"Ne znam...o tome nisam razmisljala".
Ode do ormara i iz istog izvadi svoju majicu i sorc.
St:"Obuci ovo".
Nasmesim se i uzmem. Pogledam ga i podignem obrvu.
St:"Moram da ispunim izazov".
Prevrnem ocima i pustim ga da mi skine majicu pa se onda okrene i saceka da se ja presvucem. Cim to uradim legnemo u krevet. Glavu stavim na njegova prsa, a on ruku u moju kosu. Ubrzo sam zaspala.
~UJUTRU~
Budi me suv osecaj u mom grlu. Otvorim svoje kapke i vidim da je jutro. Pogledam u sat i vidim da je deset ujutro. Ustanem iz Stefanovog zagrljaja i izadjem iz sobe. Sidjem dole i odme do kuhinje. Prvo sto ugledam je Urosevo isklesano telo. Osmeh mi odma nestane sa usana. Okrene se prema meni i nasmesi se.
U:"Nisam ocekivao tako skoro nas susret lepotice".
Prevrnem ocima i odem do cesme i sipam sebi vode.
U:"Znaci spava si ovde".
Zatapsem rukama na njegovu tvrdnju i naslonim se na sudoperu.
Ja:"Odlicna moc zapazanja".
Izvije kut usne u smesak i odmahne glavom.
U:"Iskreno mi reci sad, da li bi ponovila onaj poljubac iz kluba?".
Namrstim se odma i prekrstim ruke. Naravno da bih ponovila, ali ne mogu mu to reci.
Ja:"Ne bih".
Nasmeje se na glas i dodje do mene.
U:"Koliko se dobro secam ti si mene prva poljubila srce".
Prakticno sam osetila njegov svez dah na mom licu. Srce mi je nenormalno brzo kucalo. Moram ga skloniti od sebe pod hitno.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now