86.DEO

10 0 0
                                    


Cujem Urosevo dovikivanje mog imena iza sebe. Krenem jos brze da idem. Kad ga cujem blizu sebe krenem da trcim. Moja pusacka pluca nisu mogla dugo da izdrze pa sam stala da bih uhvatila dah.
U:"Helena! Nije onako kako izgleda".
Okrenem se i pogledam ga besno i slomljeno. Kako moze u oci da me gleda i da me laze. Mislila sam da me voli.
Ja:"Mislila sam da me volis! Kako si mogao ovo da uradis?! Dete!? Od svega dete!".
Krenem da se derem na njega i da ga udaram po grudima. Uhvatio me je za ruke i naterao me tako da ga pogledam.
U:"Helena veruj mi! Nisam je video tri godine i vise! Ne znam o cemu prica!".
Istom merom se drao na mene. Udarim mu samar i ubrzo jos jedan.
Ja:"Mrzim te!".
Sklonim se i najbrze sto mogu krenem da trcim ka kuci. Uletim brzo unutra i odem u svoju sobu. Bacim se na krevet i krenem da jecam. Kako je mogao to da mi uradi.
~STEFAN POV~
Sidjem dole i odem do Petre koja se smesila kao i ja.
Ja:"Odlicam posao si uradila, mislis da ce mu poverovati?".
Prekrati ruke i pogleda me.
P:"Ne verujem, ni ja ne bih sebi poverovala".
Nasmesim se jos vise. Ovo je bio odlican plan. U Španiji sam sreo Petru koja je bila jedna od mnogih devojaka koje je Uros imao. Znao sam da ga idalje voli i to sam iskoristio. Ona ce dobiti njega, a ja Helenu. Svi cemo biti srecni. Slonim se od Petre i odem brzo gore kad vidim da se Uros priblizava kuci.
U:"Stefane! Polomicu ti svaku kost u telu, ako saznam da si ti odgovoran za ovo!".
Dere si iz prizemlja kuce, a ja se pobedonosno smeje u svojoj sobi. Eh brate moj. Sad je vreme i da ti malo patis.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now