24.DEO

16 0 0
                                    

Stefan udje u njegovu kuci, a za njim i ja pa onda Dimitrije i Sara. Izdahnula sam kad sam videla da Uros nije tu. Za onu nasu konverzaciju koja se dogodila sam rekla Stefanu i sad se ljuti na mene i ako ja iskreno nista lose nisam uradila.
Sednem na kauc, a pored mene Sara dok su Dimitrije i Stefan bili u kuhinji i spremali nam pice.
S:"Jel idalje ljut na tebe?".
Klimnem glavom i glavu naslonim na njeno rame. Bez razloga je ljut i necu mu dopustiti da me iznervira ovako lako. Nabacim osmeh i pogledam u Saru.
Ja:"Idem do njih u kuhinju, oces ti sa mnom?".
Ustane odma sto je znacilo da oce. Odemo zajedno u kuhinju i ja stanem pored Stefana koji je spremao kafu za Saru.
D:"Saro ajde sa mnom po nesto za jelo".
Pogleda ga sumljivaco, a on joj ustima oblikuje "odma".
S:"Idem".
Izadju iz kuhinje i jedino sto se culo za njima je bilo zatvaranje ulaznih vrata.
Ja:"Zasto si ljut?".
Naslonim se na pult i pogledam ga. Okrene glavu i pogleda me preko ramena.
St:"Nisam".
Dignem obrvu i nasmesim se sarkasticno. Prekrstim ruke i ugrizem se za usnu.
Ostavi Sarinu kafu sa strane i dodje do mene.
St:"Kao prvo ne grizi tu usnu...".
Palcem mi skloni usnu koja se nalazila izmedju zuba sto me natera da se nasmesim odma.
St:"Kao drugo nisam ljut".
Ugrizem ga za palac i pogledam ga. Nasmesi se bolno i onda ga pustim. Tad me podigne na pult i stane izmedju mojih nogu. Poljubi me nezno i ruke stavi na moj struk.
Cim se odvojim krenem da ga ljubim po vratu.
S:"Khm...".
Uplaseno pogledam u Saru koja je stajala na vratima kuhinje zajedno sa Dimitrijem.
Stefan se skloni i ja sidjem sa pulta.
Ja:"Ocemo da gledamo nesto?".
Svi se slozimo da gledamo neki film. Odemo u dnevnu i Stefan ukljuci neki film. Nisam ga bas sa paznjom gledala. Misli su mi vise bile zaokupirane sa Urosem i Stefanom. Kako je moguce da mi se obojica svidjaju i to...podjednako? Sad kad bi me neko pitao koga bih pre izabrala ne bih znala sta da kazem i ako sam sad sa Stefanom u vezi.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now