71.DEO

10 0 0
                                    


Sednem ispred skole na zidic. Iza mene se nalazilo zbunje i po koje drvo. Zapalim cigaretu i odma uvucem dim u svoja vec ostecena pluca.
Xx:"Konacno smo uspeli da ih razdvojimo".
Zbunjeno se okrecem oko sebe i gledam odakle se cuje glas.
Xx2:"Znam, trebalo je dosta vremena, ali uspeli smo konacno".
Prisluskujem razgovor izmedju dve osobe. Bolje receno dve zenske osobe.
Xx:"Nije svesna sta ce joj Jovan sve uraditi".
Cim cujem ime svog decka povezem kockice i skapiram da se radi ovo sve o meni Urosu i Stefanu. Istina...za ova dva meseca sam uspela da ih izbegnem maksimalnom Obojica su idalje u onim vezama.
Xx2:"Mislila je da je Uros voli, a samo je hteo da je jebe".
Srce mi preskoci odma se uhvatim za levu stranu grudi. Sta one to pricaju.
Xx:"One slike su bila odlicna ideja. Nikad joj ne bi palo na pamet da smo mi to uradili".
Pogledam iza zbunja i vidim Kristinu i Magdalenu.
K:"Drago mi je sto smo svo troje dobili ono sto zelimo i njih razdvojili".
Sklonim se brzo kad vidim da krecu nazad u skolu. Znaci o tome se radi sad. Oni su krivi za sve. Sad mi je jasno zasto me je Jovan toliko smarao. On je hteo da me razdvoji od Urosa i Stefan. Izvadim telefon iz dzepa i odma posaljem poruku i Urosu i Stefanu. Ubrzo su obijca izasli.
St:"Decko te je ostavio pa si se nas setila?".
Prevrnem ocima i ustanem sa zida i odem do njih.
Ja:"Znam ko je uradio ono sa slikama".

Greska[ZAVRSENA✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz