15.DEO

18 0 0
                                    

Sa crnom kapuljacom na glavi zajedno sa Sarom ulazim u skolsko dvoriste. Sednemo na zidic i odma zapalim cigaru. Nisam se cula sa Stefanom vec dva dana, a ni ne planiram. Ni jedna uvreda me nije povredila kao sto je on.
Bacim pikavac i sidjem sa zidica. Odjednom osetim ruku na ramenu. Okrenem se i susretnem se sa tim plavim ocima.
St:"Moramo da pricamo".
Ja:"Sta hoces?!".
U isto vreme smo rekli. Namrsteno ga gledam dok se on smeje. Njemu je ovo smesno?! Ugrizem se za usne kako suze ne bi krenule.
St:"Idemo odavde".
Uhvati me za ruku, a ja je odma istrgnem.
Ja:"Ne zelim nigde da idem sa tobom!".
Namrsti se i priblizi mi se. Prakticno osecam njegov dah na mom licu.
St:"Idemo".
Zarezao je kroz zube dok sam se ja mrstila.
D:"Rekla ti je da nece! Sta ti tu nije jasno?".
Pogledam u Dimitrija koji je bio kod Sare. Odma odem do njih.
St:"Ti se ne mesaj".
Dimitrije ode do njega i gurne ga. Tad ga Stefan udari pesnicom u vilicu. Ruke stavim na usta i vrisnem. Svi su se okopuli oko njih dok su se oni tukli.
S:"Preduzmi nesto!".
Pogledam u Saru koja se dere na mene da uradim nesto. Jedva odem tamo do njih i u tom trenutku se ispred nas pojavi profesor.
Prof:"Svo troje u moj kabinet!".
Je bilo zadnje sto je rekao pre nego sto je krenuo da marsira ka skoli.

Greska[ZAVRSENA✔]Onde histórias criam vida. Descubra agora