64.DEO

12 0 0
                                    


Sedim u svojoj sobi i zavrsavam rad iz likovnog. Iskreno sam ponosna na njega. Sad sam ga jos vise ulepsala bojama. Stavim ga kod prozora da se osusi i tad vidim propusten poziv od Jovana. Ne secam se da sam mu dala svoj broj, ali dobro. Pozovem ga i sednem na krevet.
J:"Sta radis lepotice?".
Prevrnem ocima i pogledam u svoj rad.
Ja:"Crtam, ti?".
Ustanem i odem do svog radnog stola.
J:"Nista cekam da me pozoves".
Nasmesim se. Cudan je, ali na dobar nacin.
J:"Kad zelis da se vidimo?".
Pogledam u sat na zidu i vidim da je tek pola sest.
Ja:"Mozemo se naci za pola sata u parku blizu skole?".
Odem do ormara ostavljajuci ga na spikerfonu. Sta bih mogla da obucem?
J:"Moze cekam te".
Prekine i ja uzmem crne farmerke i sivu majicu koja je mogla da se otkopca. Preko obucem crnu koznu jaku i uzmem telefon. Sidjem dole i vidim da ni tata i vestica nisu tu. Izadjem iz kuce i krenem prema parku.
Da li da unistim sve i smuvam se sa njim ili dati sansu opet Stefanu i Urosu.
Cim ga vidim u parku kako sedi na klupi za zapaljenom cigarom u ruci nasmesim se.
Ja:"Hej".
Dodjem do njega i tad mi otisne sitan poljubac na usnama. Bolje da zaboravim Urosa i Stefana i nastavim dalje. Tako bi bilo bolje za svo troje.
Pricali smo neko vreme, a onda sam ja morala da idem kuci.
J:"Oces da te otpratim".
Klimnem glavom i krenemo ka mojoj kuci. Uhvatim ga pod ruku i nasmesim se.
J:"Oces da idemo u klub za vikend? Cuo sam da ce svi iz skole ici".
Slegnem ramenima i pogledam ga.
Ja:"Mozda videcu".
Nasmesi se i tad stanemo ispred moje kuce. Poljubim ga i on me tad obgrli svojim rukama. Ubrzo se odvojim i udjem u kucu. I ako mi se ne svidja ovako cu jedino preci preko Urosa i Stefana.

Greska[ZAVRSENA✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang