65.DEO

10 0 0
                                    


~VIKEND~
Stojim ispre kuce i cekam Jovana da dodje po mene. Cim vidim njegova kola na pocetku ulice nasmesim se. Cim stane ispred mene odma udjem u auto i poljubim ga.
J:"Savrsena si".
Zacrvenim se i iza uveta stavim zalutali pramen kose koje sam uvila. Na sebi sam imala srcenu usku haljinu da velikim v izrazom. Nosila sam crvene stikle, a od sminke sam imala blagu variantu zlatne senke. Cim stanemo ispred kluba nasmesim se kad vidim Saru i Dimitrija kako nas cekaju.
Ja:"Devojko goris".
Nasmesi se. Nosila je crnu haljinu do kolena. Predpostavljam da je Dimitrije oblacio.
Udjemo u klub u sednemo u separe. Ovaj klub mi uvek donosi nesrecu, nadam se da ovaj put nece biti tako. Odma sam uzela da pijem ono sto nam je konobar doneo.
J:"Hoces da igramo?".
Pogledam ga i odmahnem glavom. Vise volim da igram kad me uhvati.
Ja:"Mozda malo kasnije".
Klimne glavom. Oboje propratimo pogledom Saru i Dimitrija koji su otisli da igraju. Ubrzo me je uhvatilo pa sam uhvatila Jovana za ruku i sisli smo dole na podium.
Ruke je stavio na moj struk, a ja sam mu bila okrenuta ledjima. Kad sam se okrenula prema njemu poljubila sam ga. Uzvratio je i ruke je odma stavio na moje dupe. Nasmesila sam se i  odvojila. Smesila sam se i gledala ga dok nisam videla Stefan i Magdalenu kako se ljube. Osmeh mi je odma nestao, a srce se slomili na dva dela, a druga polovina je nestala. Suze su mi se skupljale u ocima. Znala dam da ce se nesto lose desiti. Naravno da nisam ocekivaka da me ceka, ali ipak...povredjuje me kad ga vidim da njom! Od svih on je nasao nju. Sklonim se od Jovana i krenem ka wc-u. Pokusavala sam da potisnem suze, ali nisam uspela. Ispred sebe, tacnije pored vrata kupatila bio je Uros sa Kristinom to jest njegovom bivsom devojko. Ljubio se. Ona druga strana srca koja je bila tu slomila se. Sve se u meni slomilo. Suze su odma krenule da mi idu nenormalno. Odma sam izletela iz kluba i krenula ka kuci. Brisala sam suze koje su nekontrolisano isle niz moje obraze. Zasto ljubav ovako boli. Zasto sam ono uradila. Sama sam kriva zbog ovoga. Srce me boli. Slaba kisica krene da pada. Evo i nebo tuguje za mnom. Odjednom je poceo pravi pljusak. Sminka sa mene se skidala. Valjda se sve ovo desava sa razlogom?
.
.
.
Misljenje?🦋 Da li vam je zao Helene?
Meni je zao Boga mi. Pisite misljenjaa🦋💕
 

Greska[ZAVRSENA✔]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora