67.DEO

9 0 0
                                    


Kao i po obicaju pogled mi zaluta na prozor. Nisam se uopste potresla kad sam videla Jovana i Magdalenu kako pricaju. Ustvari po njihovim gestikulacijama koje su pravili sa rukama mogla sam da predpostavim da se deru jedno na drugo.
Prof:"Smith! Opet ne pratis?!".
Pogledam u profesorku sede kratke kose. Uvek je bila spremna za skolu kao da ide u neki sud mozda. Na sebi je uvek nosila maskaru, a cvrsta pundza na njenoj glavi bila je njen zastitni znak.
Ja:"Oprostite".
Klimne glavom. Ubrzo zvoni i ja brze bolje uzmem stvari i izletim iz ucionice . Danas je likovno. Prvi put od kad idem u ovu skolu meni se ne ide na taj cas. Odem u ucionicu i ostavim svoj ranac. Krenem da izadjem, ali se sudarim u necije jake grudi. Podignem pogled i susretnem se sa tim tamnim ocima od kojih mi kolena zaklecaju svaki put kad ih pogledam.
U:"Sta se tebi desilo?".
Pokusa da me uhvati za ruku, ali se odmaknem, a on prevrne ocima.
Ja:"Ti i tvoj brat".
Kazem tiho sebi u bradu i pokusam da ga zaobidjem, ali svaki put se pomerimo u istu stranu.
Ja:"Jel ovo radis namerno?".
Podignem glavu i pogledam ga ljuto.
Ja:"Oces jos malo da mi bacas so na ranu?".
Obrve su mu bile spojene, a celo naborano. Srce opet krene brzo da mi kuca. Dzaba kad je slomljeno.
U:"Sta pricas Helena?".
Unesem mu se u lice i pogledam mu prvo u te velike pune usne pa u njegove oci.
Ja:"Znas ti vrlo dobro Urose, proveri sa Kristinom da li si joj dobro ugurao jezik u usta".
Nasmesi se i prekrsti ruke. Ne mogu vise da budem ovde sa njim..sama.
U:"Ljubomorna si? Sta mislis da cu te cekati dok ne raskines sa onim debilo?!".
Povisi malo glas sto me dodatno namrsti.
Ja:"Da! Mislila sam! Volim te nije za zajebanciju  Urose!".
Namrsti se i krene ka meni, a ja krenem u nazad. Panika pocne da me hvata. Mozda sam nesto pogresno rekla?

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now