83.DEO

10 0 0
                                    


Svi casovi su gotovi, skolovanje ovde je gotovo. Pozdravljam se sa svima i pogledom trazim Urosa. Cim ga vidim otrcim do njega.
U:"Gde si mala".
Namrstim se na to "mala" i pocesem se po nosu.
Ja:"Nisam mala!".
Izvije kut usne u smesak i spusti glavu i tako me poljubi. Ruke nadju put do njegove kose. Ove dve godine su bile najbolje u mom zivotu. Boljeg decka od njega nisam mogla da nadjem. Odvojim se i uhvatim ga za ruku.
Ja:"Gde cemo da idemo?".
U:"Gde hoces?".
Krenemo ka njegovom autu. Ide mi se svuda, ali ipak ne znam ni gde je to svuda.
Ja:"Izaberi ti".
Klimne glavom i krene da vozi. Ruku stavi na moju nogu, a ja svoju ruku preko njegove. Pogledam u retrovizor i vidim Stefana kako nas gleda pozadi. Reći ću Urosu za ono sto mi je Stefan rekao danas.
Posle nekog vremena zavrsili smo u sumi. Bilo je mirno i tiho, po nekad se začuje zvuk neke zivotinje i to je to. Izadjemo iz kola.
Ja:"Moram nesto da ti kazem".
Pogledam ga i sednem na haubu od njegovog auta, a on stane izmedju mojih nogu.
U:"Sta?".
Progutam knedlu i krenem da se igram sa njegovom kosom.
Ja:"Stefan ce pokusati sve samo da nas razdvoji".
Nasmesi se i svoje ruke stavi na moje obraze.
U:"Taj mali balavac nece uspeti da nas razdvoji! Jel jasno? Zauvek cemo biti Helena i Uros, a Stefan se nece mesati u to".
Nasmesim se i poljubim ga. Spusti me da lezim na haubi i nastavi da me ljubi.
~KASNIJE~
Navlacim farmerke na noge i pogledam u Urosa.
Ja:"Sta ako me zavede kao sto si ti mene?".
Podigne glavu i pogleda me. Par sekundi je cutao.
U:"To se nece desiti".
Klimnem glavom i sednem u auto kao i on. Ubrzo stignemo ispred moje kuce.
Ja:"Vidimo se".
Poljubim ga i izadjem iz auta. Udjem u kucu i vidim da tatine cipele nisu tu. Zakljucam vrata i odem u sobu. 

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now