50.DEO

13 1 0
                                    

St:"Gde si bila?".
Sapne mi na uvo kako bih ga cula. Okrenem glavu prema njemu.
Ja:"Isla sam u wc".
Uzmem svoju torbicu i izadjem ispred i zapalim cigaru. Unutra je mnogo vruce i ne mogu vise da budem pored Stefana. Nekako imam osecaj kao da me gusi. Blago hvatanje za levo rame me trgne. Okrenem se i vidim Urosa sa cigarom u ustima.
U:"Sto si ovde sama?".
Odmaknem se od njega i uzmem cim.
Ja:"To nije tvoj problem".
Izbacim dim i krenem da hodam ka klupici koja je bila u parku pored. Njegovi krupni koraci su se culi iza mene.
Ja:"Urose molila bih te da me sotavis na miru zato sto stvarno ne zelim da imam peoblem sa Stefanom".
Sednem na klupicu i prodjem rukom kroz kosu koja je bila blago mokra od znoja.
U:"Nisi srecna pored njega, vidi se da ti se ne svidja toliko bas".
Pogledam ga i nasmesim se.
Ja:"A ti kao znas kako ja izgledam kad mi se neko svidja".
Nasmesi se jos malo i sedne pored mene na klupicu.
U:"Znam, zato sto ti se ja svidjam i vidim da te boli to sto ne mozemo biti zajedno zbog njega".
Suze mi se skupljaju u ocima. Brzo skrenem pogled i krenem da trepcem da mi suze ne bi krenule.
Ja:"Molim te..idi".
Njegova ruka se nadje na mojoj butini. Pogledam brzo u njegovu ruku pa u njega.
U:"Mozemo biti zajedno, a da Stefan to ne zna".
Sklonim njegovu ruku i ustanem. Ovo nije dobra ideja, ali mi se svidja.
Ja:"Moram da idem".
Zagrlim samu sebe i krenem brzo ka klubu.

Greska[ZAVRSENA✔]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant