22.DEO

18 0 0
                                    

Uvlacim jedan cim u svoja pluca i izbacim ga taman kad Sara dodje do mene.
S:"Zato si nas pozvala...sad ce misliti svasta, a i moglo je da se desi svasta izmedju tebe i Stefana".
Prevrnem ocima i ugasim cigaru o kamen koji je bio pored mene, a pikavac bacim negde sa strane.
Ja:"Ne ne bi se nista desilo izmedju nas, a i uostalom jos je rano za to".
Moja nevinost mora da se zasluzi. Sara sedne na zidic pored mene i petama krene da udara u isti. Nama su casovi gotivi i sad cemo Dimitrija i Stefana koji imaju fizicko.
S:"Sta ako te je Stefan lagao da Uros nije tamo, a ustvari jeste?".
Slegnem ramenima i pogledam u kapiju gde ugledam bas njega i mrak mi odma padne na oci.
S:"Da li ja to dobro vidim ili je Uros upravo usetao u nase dvoriste".
Tiho mi sapne na uvo i uhvati me za podlakticu. Sta ce on ovde uopste? Odmeravam ga i mogu da primetim da nosi crnu trenerku i belu majicu koja je izrazavala njegove misice. Njegov pogled se susretne sa mojim i osmeh mu zaigra na licu kad me vidi. Krene ka nama dignute glave.
S:"Zasto ide ovamo?".
Namrstim se i pogledam je.
Ja:"Ne znam cuti".
Vratim pogled na njega i uplasim se kad vidim koliko je ustvari blizu. Dodje do nas i otisne sitan poljubac na mom obrazu.
U:"Hej lepotice...dugo se nismo videli".
Znaci...seca se onog poljubca. Srce mi zaigra na tu pomisao, ali se namrstim i prekratim ruke.
Ja:"Sta ces ti uopste ovde Urose?".
Digne obrvu i odmeri me. Hvala Bogu pa sedim i nosim Stefanov duks koji prekriva sve na meni.
U:"Zar to nije Stefanov duks?".
Krenem da se slozim sa njim, ali me Sarin glas prekine.
S:"Mislis duks od....".

Greska[ZAVRSENA✔]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora