46.DEO

13 1 0
                                    

~HELENA POV~
Ne znam po koji put sam izbacena sa casa ove nedelje, ali ako ovako nastavim otac ce me ubiti. Izlazim iz skole i odlazim na zidic. Odma palim cigaru i uvlacim dim u pluca. Promatram prazno dvoriste, ali odjednom za oko mi zapadne neko. Iz daljine nisam mogla da vidim ko je, ali sam dobro mogla da prepoznam te pokrete. Ko jos lize prste, a da nije na njima nesto slatko? Ustanem i polako krenem ka toj osobi. Cim se malo priblizim stanem zato sto skapiram da je to Uros.
Ja:"Sta radis to koj kurac!?".
Dreknem na njega i prekrstim ruke.
U:"Oho...maca je dosla, dugo se nismo videli sreco".
Prevrnem ocima i otmem mu kesicu belog praha iz ruke.
Ja:"Mogu da razumem da duvas, ali da koristis jebeni kokain Urose stvarno ne mogu!".
Izdahnem kad skapiram zasto je bio onoliko nasilan. Nisam uopste obratila paznju na njegove zenice koje su bile kao jabuka tad. Bez razloga sam ga okrivila j raskinula sa njim. Snosi posledice sad Helena.
U:"Sta tebe boli kurac, ostavila si me! Sta oces sad? Da ti ljubim prste na nogama i molim za oproštaj?".
Svu tezinu stavim na jednu nogu i pogledam ga.
Ja:"Naravno da se brinem za tebe! I ne ne zlim da me molis za oprostaj".
Nasmesi se sarkasticno i unese mi se u lice.
U:"Sta onda oces? Da te jebem? Znas i sama da od Stefana neces dobiti to jos dugo!".
Udarim mu samar i odaljim se. Nisam ja neka tamo kurva pa da mi je seks jedino bitan.
Ja:"Sad znam zasto si bio sa mnom".
Dignem glavu i odmerim ga pa pogled usmerim na njegove oci.
U:"Zasto?".

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now