44.DEO

13 0 0
                                    

Izlazim iz skolskog dvorista i laganim korakom krenem prema kuci. Moram da razbistrim mozak malo. Ovo je sve cudno i sve se tako brzo desava. Zvonjava telefona natera me natera da se vratim iz svojih misli.
Ja:"Halo?!".
Ljuto kazem ne pogledavsi ko me zove.
St:"Sta je bilo sto si nervozna, oces da se vidimo?".
Prevrnem ocima na postavljeno pitanje. Stvarno volim Stefana i zelim da budem sa njim, ali nekako je dosadan.
Ja:"Zao mi je lepi, ali idem da spavam. Vidimo se sutra".
Prekinem i udjem u kucu. Izujem stikle i odem u sobu. Bacim se na krevet i odma zaspim.
~SUTRA~
Izgubljeno gledam oko sebe. Prespavala sam ceo dan. Osecam se kao da su me gazili celu noc. Ustanem i odem u wc. Pogledam se u ogledalo i sokiram se kad vidim zombija ispred sebe. Izadjem iz wc-a i presvucem se. Preko obucem ceni duks. Pogledam se opet u ogledalo i stavim kapuljacu na glavu. Nasmesim se malo, ali kad se odmerim osmeh mi nestane. Ovo je jebeno Urosev duks. Krenem da ga skidam odma i izvucem Stefanov beli i obucem ga. Uros je bio upravu kad mi je rekao da mi njegov bolje stoji. Izadjem iz kuce i vidim Stefana koji se smesio.
St:"Hej...izgledas...umorno? Jesi spavala?".
Klimnem glavom. Uhvati me za ruku i zajedno krenemo prema skoli. Cim udjemo u dvoriste razdvojimo se. Odem do Sare koja je bila kao i uvek na zidicu.
S:"Oo..lep ti je duks".
Prevrnem ocim i stavim kapuljacu. Izvadim cigare iz dzepa i zapalim je odma.
Ja:"Urosev je bolji, ko jos kupuje bele dukseve".
Pogledam je i izbacim dim iz pluca.
S:"Tvoj decko".
Nasmesim se malo i uzmem cim. Pogled preusmerim ka parkingu i tamo i ostane cim vidim Urosa koji izkazi iz auta. Polako pocnem da ispustam dim dok ona ulazi u skolsko dvoriste. Svi pogledi su bili na njemu. Cak i od onih najvecih kurvi. Pogledam u Stefana koji je besnio. Odma je krenuo ka njemu. Bice sranja ovde.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now