89.DEO

9 0 0
                                    


~HELENA POV~
Ulazim u kucu i odma izuvam svoje patike. Laganim korakom odlazim u kuhinju gde vidim Rejčel. Progutam pljuvacku i pogledam je. Iskreno zdruzile smo se za ove dve godine i zbog toga mi je jedino zao.
R:"Znala sam da je voli idalje..".
Otpijem malo vina koje se nalazilo u casi i rukom prodje kroz kosu. Izdahnem i sednem prekoputa nje.
Ja:"Sta ces da radis sad?".
Odmahne glavom i spusti pogled. Vidim kako joj se par suza skotrlja niz obraz.
R:"Potpisacu papire za razvod..".
Klimnem glavom i glavu naslonim na svoje ruke. Ne verujem da je tata samo tako dao papire i nije popricao sa njom.
Ja:"Mlada si...ima jos njih mnogo boljih od mog oca".
Nasmesi se malo kao i ja i tad ustanem sa stolice i odem do nje. Zagrlim je polako, a ona naravno uzvrati zagrljaj.
R:"Ne zelim da stajem na put tolikoj ljubavi".
Odvojim se i pogledam je. Sad tek kapiram da sam je bez razloga mrzela.
Ja:"Ti si dobra osoba Rejčel, zasluzujes nekog isto toliko dobrog".
Nasmesi se i uzme hemijsku u ruke i potpise papir za razvod. Ustane sa stolice i ode do ulaznih vrata sve sa svojim koferom.
R:"Vidimo se".
Mahnem joj i zakljucam vrata. Falice mi...mozda. Odem u sobu i legnem na krevet.
"necu da stajem na put tolikoj ljubavi". Njene reci su mi odzvanjale u glavi. Sta ako meni neko stoji na putu? Ali ko bi to mogao da bude? Uros? Ili mozda Stefan? Uzmem telefon i vidim propusten poziv od Stefana. Nasmesim se malo i napisem mu poruku. Ostavim telefon na nocni stolcic i ubrzo zaspim.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now