74.DEO

12 0 0
                                    


Ruke na mom struku me uplase pa se naglo okrenem. Ispred sebe vidim Jovana u crnom odelu. Nasmesim se i pogledam ga. Imao je zalizanu kosu podignutu na gore. Izgledao je lepo, ali meni je ovo sve bilo smesno. Nikad nije zalizivao kosu.
Ja:"Svidja mi se kosa".
Nasmesimo se oboje i tad otisne poljubac na moje usne. Prevrnula bih ocima, ali se okrenem prema mami i vidim da ima zacudjen izraz lica.
Ja:"Mama ovo je moj decko Jovan".
Namerno naglasim to moj decko i pogledam ga.
Ja:"Jovane ovo je mama".
Pruzi joj ruku, a ona je zatim sumnjičavo prihvati. Okrenem se opet trema mami koja je idalje bila zbunjena.
Ma:"Heli...ajde sa mnom do Rejčel".
Nabacim fejk osmeh i krenem sa njom. Udjemo u kucu i ona me odjednom povuce za ruku i odvuce do vrata koja vode u garažu. Udjemo unutra i ona se odma namrsti i prekrati ruke.
Ma:"Decko? Nisi mi ga spominjala".
Pocesem se po nosu i nakezim se nevino. Sta sam trebala da joj kazem sve, a precutala sam.
Ja:"Nemoj da si brines, nece jos dugo to biti".
Digne obrvu i zadovoljno se osmesi stavljajuci mi sa strane pramen kose.
Ma:"Sto, sta si to smislila?".
Nasmesim se stavim prst na usta kako bi zacutala. Svi ce saznati sve danas, a zbog toga ocekujem da Jovan bude suspendovan. Na vratima se pojavi tata.
Ta:"Maria...stigla si".
Osmehne se nekako srecno. Mama mu uzvrati osmeh i ode do njega i zagrli ga. Srce mi je puno kad ih vidim zajedno, ali ubrzo ce se slomiti kad on da bracne zavete.
Ma:"Jesi uzbudjen?".
Mama ga udari po ramenu, a on se zacrveni. Da ih ne znam rekla bih da su u srecnom braku, ali nisu i zbog Rejčel nece ni moci da budu opet.
Ta:"Prvi put me je bio veci strah".
Nasmesim se kao i mama. Tata spusti glavu i pocese se po potiljku.
Ta:"Pa...vidimo se u crkvi".
Klimnemo glavom i on izadje. Nekad se stvarno zabitam da li moj otac idalje ima neka osecanja prema majci. Pogledam je i vidim da se smesi, ali to nije onaj iskren osmeh...izgleda nekako tuzno. Zagrlim je i nezno pomazim po potiljku. Blag jecaj se omakao sa njenih usana.
Ja:"Ššš...sve ce biti uredu".
Odvoji se i obrise suze ispod ociju i pogleda me. Osmehnem se kao i ona i zajedno izadjemo iz garaže i sednemo u auto zajedno sa Jovanom. 

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now