54.DEO

13 0 0
                                    

Stojim naslonjena na zid i cekam Saru da izadje sa casa i dodje dole do mene. Ostala sam bez cigara, a posto sam izbacena sa casa nemam sta pametnije da radim. Cim je vidim krenem brzo ka njoj.
S:"Drzi nesreco i pazi se molim te mislim da sam videla Urosa i Stefana kako idu ka izlazu".
Nasmesim se i zapalim cigaru odma.
Ja:"Vazi".
Ode u skolu, a ja sednem na klupicu naslonivsi se.
~UROS POV~
Ko je onaj jebeni lik i zasto se Helena smejala dok su pricali. Uopste nisam mogao da pratim na casovima zbog toga. U mozak me je udarao profesorkin piskav glas. Rado bih joj iscupao jazik iz usta. Uzmem svoje stvari i izadjem ispred. Tu je vec bio Stefan.
Ja:"Sta ces ti ovde?".
Pogleda me i namrsti se. Bas me zanima sta zeli.
St:"Vidi, znam da obojica zelimo Helenu, ali ne mozemo joj dopustiti da bude sa onim likom".
Dignem obrvu i nasmesim se malo.
Ja:"Imas punu moju paznju".
Krenemo da silazimo dole i tad vidimo Saru koja je izlazila iz skole. Ubrzo izadjemo i mi. Helena je sedela na klupi i pusila kao i obicno.
Cim nas vidi skrene pogled i uvuce cim cigarete.
St:"Helena...".
Pogleda ljuto u Stefana i izbaci dim.
H:"Stefane rekla sam ti da ne zelim da budemo zajedno opet".
Nasmesim se i pogledam ga. Imao je nedefinisan izraz lica.
Ja:"Ne zeli to da ti kaze".
Digne obrvu i ustane sa klupe. Stane ispred mene i digne glavu gore. Bila mi je do vrata od prilike mozda malo niza.
H:"Nego sta zeli?".
Sad bih je rado poljubio ovde pred njim, ali necu. Unesem joj se u lice.
Ja:"Ne mozes biti sa onim pedercinom!".
Nasmesi se glasno i baci pikavac od cigarete.
H:"Mora da mislis na Jovana, nemoj da se brines. Ne zelim decka".
Laknulo mi je, ali mi ipak nije bilo to to. Cim ne zeli decka to znaci da ne zeli ni mene. U sranju si sad Urose. Moras je osvojiti. Mora da bude sa mnom. Jebeno je volim i ne zelim da je gledam sa nekim drugim.

Greska[ZAVRSENA✔]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon