93.DEO

10 0 0
                                    


Dolazim do parka i vidim Petru sa malom devojcicu kako je drzi za rucicu. Namrstim se i dodjem sa njim.
Xx:"Mamice? Jel to moj tata?".
Petra se nasmesi cucne dole do nje. Uhvati je za njene repice koje je imala i zavrti ih.
P:"Jeste srecko to je tvoj tata".
Prevrnem ocim. Mala devojcica dodje do mene i uhvati me za ruku.
Xx:"Ja sam Ema...a ti si moj tata".
Sklonim ruku iza ledja i namrsteno je pogledam. Ovo ne moze biti moje dete.
Ja:"Ja nisam tvoj tata, Petra zasto je lazes?".
Petra se namrsti i pridje mi za korak govoreci Emi da sedne na klupu.
P:"Slusaj me, bude li ona plakala sad zbog tvoje grubosti licno cu ti kurac odseci".
Nasmesim se i prodjem rukom kroz kosu. Odem kod Eme koja samo sto nije pocela da place. Uhvatim je za rukice.
Ja:"Ja sam tvoj tata".
Nasmesi se i zagrli me. Ne jos dugo malena. Ustane sve sa njom u narucju i okrenem se. Pogled mi se susretne sa tim zelenim ocima. Ne...ne sad ne ovde. Jebeno ne! Drzala se sa njim pod ruku.
~HELENA POV~
Gledam u te tamne oci pune bola. Odmerim ga i tek tad primetim malu devojcicu u njegovim rukama. Ona devojka dodje do njih i ruku stavi na Urosevo rame i pogleda u njihovu cerkicu. Suze su mi se opet skupljale u ocima. Ovo se ne desava. Pustim Stefanovu ruku i krenem da trcim. Ne! Jebeno ne! Suze mi sve vise i vise idu. Pretrcavam ulicu i ulazim u svoju kucu zakljucavajuci vrata. Jebem ti sve! Krenem da bacam sve sto se nalazilo u hodniku. Pogledam se u ogledalo. Pesnica ode u moju facu. Krv se slivala niz moju ruku. Polomljeni delici stakla krckali su pod mojim nogama dok sam odlazila iz hodnika.

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now