49.DEO

12 0 0
                                    

Ulazimo svi zajedno u klub i odma mi u nosnice udje miris alkohola pomesan sa znojem i travom. Sednemo u separe i narucimo svi po pice. Stefan me primakne ka sebi i okrene mi glavu. Poljubi mi, a ja mu naravno uzvratim. Cim se odvojim ustanem.
Ja:"Saro ajde sa mnom da igramo".
Ustane i zajedno odemo dole na podijum. Krenemo da igramo. Gledam oko sebe dok igram i pogled mi zastane na njemu. Ljubio se sa nepoznatom likusom. Srce mi stane. Mislila sam da me voli, kako me je tako lako zaboravio sad? Zasto je uopste ovde. Zasto sam ja idalje ovde. Odem brzo u wc i namerno prodjem pored njih. Njegov pogled je ostao na meni. Udjem u wc i odem do cesme. Stavim malo vode na vrat i pogledam se u ogledalo. Iza mene je stajao Uros u crnoj uskoj kosulji i crnim farmerkama.
Ja:"Sta radis ovde?".
Ne gledam ga u oci nego gledam u svoj odraz u ogledalu.
U:"Prokleto ti dobro stoji ta haljina".
Nasmesim se malo i zalutali pramen stavim iza uveta. Srce mi lupa brzo. Zaboravila sam kako zvuci njegov glas.
Ja:"Vidim da si me zamenio vec".
Okrenem se prema njemu i pogledam ga.
U:"Ona? Ni ime joj ne znam. Poljubila me je kao i ti prosli put kad smo se sreli".
Klimnem glavom i krenem da izlazim iz wc-a, ali me njegov glas zaustavi.
U:"Da li...da li ti falim".
Izdahnem i prodjem rukom kroz kosu.
Ja:"Nemas pojma koliko, ali ovako je najbolje".
Izadjem i odem nazad u separe. Sednem pored Stefana i krenem da pijem sve sto mi padne pod ruku.
.
.
.
Misljenje sada?💞
Za koga ste tim #stehel ili tim #urohel?

Greska[ZAVRSENA✔]Where stories live. Discover now