3.DEO

20 0 0
                                    

°3.DEO°
Sedim na fotelji i nervozno gledam u kamin u kojem drvo sve vreme pucketa. Polako nogu pocnem da tresem. Volim taj osecaj kad ti se celo telo zatrese, a ti cupkas samo jednom nogom. U dnevnu uce tata sa onom rospijom od zene. Uvek sam bila uz to da nadje neku i da bude srecan, ali ova rospija od zene mi se uopste ne svidja.
Ta:"Sad mi lepo reci sta si radila na casu?".
Pogledam prvo u njega, pa u nju i nasmesim se. Najjadnije je to sto nista nisam radila.
Ja:"Nista".
Vratim pogled na kamin. Uvek sam lagala kad bih nesto uradila, ali ovo je istina.
Ta:"Bila si bezobrazna i nisi pazila na casu!".
Dignem obrvu i pogledam ih. Da li je moguce da mu je sve vec izblebetala. Ustanem sa fotelje i uzmem telefon sa stola.
Ja:"Iskreno ne znam sta ti ona israla, ali ja nista lose nisam uradila!".
Izadjem iz kuce i odma uzmem telefon. Pozovem Stefana. Iskreno idalje se ne secam odakle mi njegov broj, ali to sad nije ni bitno.
Cekam ga ispred njegove kuce. Jebote gori je od mene. Razumem da mu treba vremena da se spremi, ali ovo je previse. Cim ga vidim kako izlazi iz kuce. Sve sto sam htela da mu kazem u lice je isparilo. Jebote..da li je moguce da je neko ovako savrsen?
S:"Imam razlog zasto mi je trebalo ovoliko vremena".
Prekrstim ruke i dignem obrvu. Bas me zanima sta ce da izmisli sad.
Ja:"Slusam te".
Nasmesi se, sto me natera da i ja uradim isto.
S:"Potukao..."

Greska[ZAVRSENA✔]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant