22

3.6K 641 421
                                    

"Apa? Euna?!" terbuntang luas biji mata Yeonbi mendengar cerita dari Jungkook bahawa Euna yang jumpa Bibi. Jungkook mengangguk mengiyakan soalan Yeonbi.

"Abis tu? Dia minta apa? Dia minta kau?" soal Yeonbi kabut. Jungkook terdiam seketika. Nak angguk ke nak geleng.

"Aku dah tahu, dia mesti minta kau kan? Mesti dia nak kau. Eii perempuan tu, macam mana boleh dia jumpa Bibi? Tah tah dia yang buat Bibi macam tu!"

"Yeonbi, tak baik tuduh orang macam tu. Aku tahu, kau tengah sedih pasal Bibi. Tapi, kau tak boleh tuduh Euna macam tu. Euna yang jumpa Bibi. Kalau Euna tak bagitahu kita pasal Bibi. Mungkin, jasad Bibi buat kali terakhir pun kau tak dapat tengok."  sejurus mendengar kata-kata Jungkook. Emosi Yeonbi mula menurun tapi rasa sedihnya naik semula apabila mengenangkan nasib Bibi. Siapalah yang sampai hati pukul Bibi macam tu...

"H-habis tu, dia sorang je yang dengki dengan aku. Pastu dia jumpa Bibi. Macam something wrong."

"Dengar dulu, Euna jumpa Bibi dekat sunopets. Ada orang jual Bibi dekat sana.  Dia nak beli anak anjing, dia nampak Bibi. Jadi, kita tak ada bukti nak tuduh Euna macam-macam. Kita pun tak boleh nak cari siapa pembunuh Bibi." tutur Jungkook dengan tenang. Cuba menenangkan hati Yeonbi yang belum mereda kerana kehilangan Bibi.

"Siapa kata kita tak boleh cari pembunuh Bibi?" soalan Yeonbi buat Jungkook berkerut dahi. Tidak faham. Yeonbi ada rancangan lain ke?

"Bawa aku pergi sunopets." sejurus itu, Yeonbi terus turun dari sofa untuk pergi bersiap. Jalannya agak terhincut tapi lukanya sudah mula mengering. Jadi dia perlu kuat semangat demi keadilan Bibi!

____

Oh EungiSeriusly? Sunopets tak ada ambildata orang yang jual Bibi tu?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oh Eungi
Seriusly?
Sunopets tak ada ambil
data orang yang jual Bibi tu?

Kim Bom
Susah macam ni.
But kejadian yang berlaku ni
sangat something wrong
ya anak anak.

Oh Eungi
Kerja khianat ni
aku syak yang buat ni
dia jealous dengan hubungan
kau dan Jungkook @yeonbibi

Kim Bom
Bahaya do
lepas ni bahagia
jangan ditunjuk 🤧

Oh Eungi
Tulah, tabahlah Yeon
orang dengki.
Kesian Bibi
Tak memasal dia jadi mangsa
Aku rindu dia pulak
lepasni tak dapatlah tengok
yeon update ig story
pasal Bibi

Kim Bom
tak dapat lah dengar
Yeon bebel pasal kena jirus
taik Bibi🥺

Oh Eungi
Sedih bodo @kimbom
My eyes tears up

Kenapa korang macam ni?!
aku nak menangis lagi 😔

aku dapat tengok masa badan Bibi
tersentak nak kena cabut nyawa tu
pastu dia keras, kaku.

Ex ; jjkWhere stories live. Discover now