35

3.3K 651 628
                                    

Note ; chapter ni hambar agagaga dua hari tak publish sebab merenung kebuduhan sendiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Note ; chapter ni hambar agagaga dua hari tak publish sebab merenung kebuduhan sendiri. Sorry! Happy reading 😭☁️💓
______

"Owh, jadi Jungkook dah reveal dulu budak yang dia suka tu Yeonbi? kau melepas?" kini barulah Jimin tahu rahsia terbesar Taehyung. Tidak menyangka, Taehyung sanggup tolak cinta Yeonbi semata-mata ingin menjaga hati Jungkook.

"Okay, tapi en. Cuba kau bayangkan kalau, kau tolak cinta Yeonbi untuk Jungkook tapi Yeonbi tetap tak pilih Jungkook." kata  Jimin.  Taehyung malas nak berfikir kerana situasi sekarang, Yeonbi menerima Jungkook.

"Aku faham kau nak jaga persahabatan. Tapi, kalau aku lah. Tak adanya aku nak bagi Yoongi tu peluang. Peduli apa aku." ceh Jimin, taknak mengalah dalam percintaan.

"Sebab utama, aku tetap akan dengan Ara. Kalau aku terima Yeonbi. Aku akan sakitkan hati Jungkook dan bukan Jungkook je Yeonbi sekali. Buat apa aku bercinta dengan dia kalau akhirnya aku terpaksa dengan orang lain?" kata-kata Taehyung buat Jimin berfikir sejenak. Betul juga tu.

"Tapi, kau bukan suka Ara dan Ara pun tak suka kau. Kalau kahwin nanti mesti bercerai." jauh otak Jimin memikir. Taehyung tergelak kecil, dia tidak memikir lagi ke arah itu.

"Aku cuba untuk sukakan dia. Cuma, Yeonbi kena hilang dari pandangan mata aku." kata Taehyung seraya menelek jam dipergelangan tangan. Mana pula Seokjin ni?

Mereka sudah bersepakat untuk berjumpa dia cafe high tea untuk tidak memanjangkan kesalahfahaman. Lagipun, Taehyung tidak mahu ada masalah dengan rakan-rakan baiknya. Bergaduh sebab Euna adalah benda yang bodoh.

_______

Tersengit-sengit bibir Yeonbi melihat account instagram milik Seoyun dari atas sampai bawah. Almaklum, Seoyun sahaja yang mengikuti instagramnya tapi Yeonbi tak followback . Sebab tu segala status Seoyun, Bom yang akan inform. Hehe.

"Eii, kau ni lawa tau. Tapi tolong lah tolong jangan kacau Jungkook. Leave him alone!" bebel Yeonbi dengan rengusan nafas tak puas hati.

"Aiguu, lawanya!!" Yeonbi menjerit seorang diri memuji betapa lawanya Seoyun. Rasa insecure datang secara tibeh tibehhhhh.

Yeonbi keluar dari ruangan instagram dan menuju ke arah kakaotalk untuk menegur Puan Jeon. Belum sempat nak buka kakaotalk, instagram Jungkook memberikan satu notifikasi dari bearseoyun.

bearseoyun
stalk saya ke tu? 👀

Bibir Yeonbi terbuka kecil dengan kening bertaut dan wajah berkerut. Hantu ke Seoyun ni? Dari mana dia dapat tahu Yeonbi stalk dia?

Ex ; jjkWhere stories live. Discover now