Ff op voorhand: ik ga in mijn boek tijdsprongen maken, omdat het anders te lang zou duren :)
Harry P.O.V.
Morgenavond is het zover: onze eerste liveshow! Deze week hebben we ons eerste video diary opgenomen. We wonen nu samen in een huis, en dat is super leuk! Geen gezeur dat je je kamer moet opruimen, maar Louis en ik kunnen niet knuffelen zoals anders, want de anderen weten het nog niet. Louis strugglet nogal met zichzelf, hij weet niet of hij nu homo of bi ofzo is. Ik ben 100% zeker biseksueel, maar ik wacht op Louis om over onze relatie aan de jongens te vertellen.
'Harry, Louis gaan jullie mee? We gaan even naar de stad!' Roept Liam.
Louis kijkt mij grijnzend aan
'Nee, Harry en ik blijven hier!'
'Oké! Have fun, maar breek het huis niet af hè?' Roept Zayn ons nog lachend na. We horen dat de deur dichtgaat.
'Nu kunnen we eindelijk een beetje romantisch doen' zegt Louis grijnzend.
Ik wil nog antwoorden, maar hij drukt zijn lippen al op de mijne. Ik schrik even, maar ga onmiddellijk mee in de zoen. Ik vraag hem toestemming, en die geeft hij me. Het is een rustige, liefdevolle zoen. Hij gooit een kussen van de bank af, zodat hij wat comfortabeler zit.
'Hey jongens weten jullie de autosl-'
Ik spring op en duw mezelf van Louis af.
'Ehm ok-oké ik-ik ga maar weer dan' zeg Niall ongemakkelijk.
'Nee wacht Niall!' Roept Louis hem na.
Niall stopt en draait hem om naar ons
'Zou je het alsjeblieft nog niet tegen de anderen willen zeggen? We willen het graag zelf vertellen'
'Tuurlijk, ik dacht eerlijk gezegd wel dat er iets bloeide tussen jullie' antwoord Niall.
'Was het zo duidelijk?' Vroeg ik hem.
'Nouja, zelfs de fans hebben jullie door, ze noemen jullie Larry Stylinson, maar ik ga nu weer hè, geniet nog van jullie avond!'
'Dankje Niall, jij ook!' Antwoord Louis.
Niall vertrekt weer en ik kijk Louis aan.
'Zijn we echt zo duidelijk?' Vraag ik.
'Misschien, we zullen het de jongens morgen vertellen ok?
'Ben je daar wel klaar voor Lou?'
'Ja'
Hij leunt een beetje naar voor, en begint mij weer te zoenen. Het blijft een rustige zoen. Mijn gsm trilt opeens dus laat ik los en lees vlug mijn berichtje:
Niall: we komen naar huis, zorg dat niemand je doorheeft ;)
Ik: oké Thanks Nialler :)
Niall: no problem lad
Als de jongens thuis zijn, kijkt Niall ons even grijzend aan, maar meer niet. We doen allemaal onze pyjama aan en gaan slapen. Morgen gaan we het eindelijk zeggen tegen de rest, ik ben blij dat Louis het durft.
'Slaapwel Hazz'
'Slaapwel Lou'
Hello! Nieuw hoofdstukje Hehe :)) ik heb echt veel schoolwerk nog deze week, dus daarom was er ff geen update, sorry daarvoor! Vote ff! Love y'all xxx
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...