{23} weddingplanner

210 9 9
                                    

Harry P.O.V.

Ik ben zo gelukkig. Ik ben verloofd met de beste jongen ter wereld! Ik had schrik dat hij nee zou zeggen, omdat we nog maar een paar jaar een relatie hadden, maar ik had het mis. Vandaag komen de jongens. Ze wisten dat ik Louis ging vragen, en ze wisten ook dat hij ja heeft gezegd. We gaan vandaag al wat dingen plannen voor de trouw, want de komende maanden moeten we op tour. Toen ging de bel.

'Hazz, doe jij open?'

'Sure love'

Ik loop naar de deur en open hem.

'Heyyyy! En hoe gaat het met onze tortelduifjes?' Vraagt Niall grijnzend.

'Prima!' Roept Louis die de trap afliep.

Ik begroette Zayn en Liam, en daarna gingen we naar de woonkamer.

'Wat willen jullie drinken?' Vroeg Louis.

'Cola!' Zei Zayn.

'Water!' Riep Liam.

'Fanta. En jij, Niall?' Vroeg ik.

'Ik hoef niks om te drinken, ik wil eten!'

Iedereen schoot in de lach en Louis ging naar de keuken. Voor Niall had hij een zak chips meegenomen.

'Dus, hoe zit het met de trouw?' Vroeg Liam.

'We hebben een paar ideetjes' zei ik, en we begonnen te plannen....

Na 4 uur was de hele bruiloft gepland. De jongens bleven nog even, maar gingen om 20:00 naar huis.

'Lou?'

'Ja?'

'Kom hier, ik wil knuffelen!' Jammerde ik.

Hij grinnikte even, maar kwam dan ook naar de bank en knuffelde me.

Na 1uurtje geknuffeld te hebben, ging ik pizza's bestellen, we hadden namelijk nog steeds niet gegeten. Nog geen 20minuten later ging de bel. Louis deed de deur open en kwam terug met 2 pizza's. Toen we de pizza's aten, ging Louis zijn telefoon.

'Neem op, Lou! Het is Simon!'

Hij zuchtte, maar nam dan toch op. Hij loopt de gang op en ik blijf verbaasd achter. Na 10minuten komt hij terug, hij ziet er droevig uit.

'Lou, wat is er? Waarover ging het?'

Hij kwam weer zitten en hij barstte in tranen uit.

'Ssttt, alles is oké!'

Ik wrijf zachtjes over zijn rug, wat hem kalmeert. Na een tijdje begint hij te spreken.

'Simon zei dat hij ons gisteren had gezien aan het meertje, en dat hij het absoluut afkeurt, een  gay-huwelijk. En dat hij ons vies vindt. Ik moet morgen met Eleanor uit eten, omdat het al een maand geleden is en omdat we binnenkort op tour vertekken.' Zegt hij.

Ik druk Louis weer tegen mij aan, en we vallen zo in slaap op de bank, in elkaars armen.

Hoi! Ik ga vanaf morgen tot woensdag op reis, dus het kan zijn dat ik dan niet ga updaten:) vote ff ajbbb Xx  (MIJN HOOFDSTUKKEN ZIJN ZO KORT FKDBFBDOJF SORRY FOR THAT, VANAF 29 KOMEN ER BETERE EN LANGERE)

All the love

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu