{10} and all his little things

274 13 5
                                    

Harry P.O.V.

'Louuuuu?'

'Louuuu?'

'Louis!'

'Ja?'

'Als je beneden komt, neem je dan even een trui mee voor mij? Ik heb het koud.'

'Tuurlijk! Eentje van mij of van jou?'

'Doe maar van jou.'

Louis komt beneden gelopen met zijn groene Adidas sweater. Hij geeft hem aan mij en ik trek hem aan. Hij ruikt naar Louis. Ik neem de geur in mij op en sluit genietend mijn ogen.

'Waar denk je aan, Hazz?'

'Ik ruik aan je trui, hij ruikt naar jou.'

'Kom dan hier zitten, dan kan je mij in real life ruiken'

Dat hoeft hij geen 2de keer te vragen. Ik kruip dicht tegen hem aan en hij slaat zijn armen rondom mij, zijn benen legt hij over mijn schoot. Het is stil. We genieten van elkaar. Dit zijn de momenten die mij gelukkig maken. Na een half uurtje in stilte te hebben gezeten, besluiten we wat TV te kijken. We herbekijken de late late show with James Corden, onze favoriete show. Op een dag wil ik zelf graag meedoen met het programma.

Ik word uit gedachten gehaald door Louis die zijn lippen op de mijne drukt. Ik ga erin mee en het is een rustige, liefdevolle zoen. Zijn handen kruipen onder mijn T-shirt. Ik leg mijn handen in zijn nek. Hij geeft een paar kusjes in mijn nek, en als hij mijn sweetspot heeft gevonden, begint hij daar zachtjes aan te zuigen. Ik kreun binnensmonds. Zijn lippen gaan terug naar mijn lippen en we zoenen nog even door tot we geen adem meer hebben en wel moeten terugtrekken.

'Ik hou van je, Lou.'

'Ik ook van jou, Hazza.'

Die avond gaan we even naar de studio, want we moeten ons eerste liedje what makes you beautiful gaan inzingen. Louis en ik doen gewoon als vrienden tegen elkaar, want we hebben het nog niet verteld aan het management, we wachten tot ons eerste liedje is gereleased en dan willen we het graag vertellen. Als we weer thuis zijn, blijft de rest nog even.

'Waar liggen de chips?' Vraagt Niall, waardoor iedereen moet lachen.

'De kast boven het aanrecht rechts!'

'Oké danku!'

Niet veel later zitten we allemaal met wat ice-tea en chips op de bank een film te kijken. Louis en ik hebben onze vingers verstrengeld met elkaar en hij wrijft zachtjes over mijn hand. Deze jongen maakt mij zo gelukkig. Opeens uit het niets besluit ik hem te zoenen, hij schrikt voor een seconde, maar zoent al snel mee.

'Hey jongens! De afspraak was niet klef doen!'roept Liam.

Louis en ik laten los en kijken elkaar giechelend aan.

'Sorry.' Is het enige wat we kunnen uitbrengen zonder in de lach te schieten.

We kijken de film af en leggen dan 4 matrassen in de woonkamer; het wordt een sleepover, want ze waren te moe om nog naar huis te fietsen. We vertellen nog even wat gênante verhalen over onszelf en na een tijdje valt het gesprek stil. Ik voel mijn oogleden zwaar worden. 'Sweet dreams, Boo, I love you.' Is het laatste wat ik hoor. Ik glimlach en val dan in slaap.

Hoi! Nieuw hoofdstukje :) sorry als het slecht is... als je tips hebt: altijd welkom! Btw blijkbaar komt larry 28 juni uit OMGG :)exiteddd!! Ik ga proberen iedere dag te updaten, maar mij niet vermoorden als er eens 2 dagen tussen zitten :)
Love you all! xoxo (WHAHAHAH waarom geloofde ik ook echt dat ze toen gingen uitkomen)

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu