{1} Where it all started...

667 16 2
                                    

Louis P.O.V.

'Lou opstaan'

'Lou?'

'Louis!'

'Ja mam ik ben wakker', roep ik geeuwend terug. Vandaag is het de dag: ik ga meedoen met mijn band aan een talentenjacht. Ik ben best wel zenuwachtig, maar we hebben heel erg goed geoefend en we doen ook gewoon maar mee voor ons plezier. Ik sta op, en loop naar beneden, waar iedereen al aan tafel zit.

'Goeiemorgen iedereen!',roep ik enthousiast.

'Goeiemorgen Lou' roepen ze in koor terug.

Ik ga zitten naast mijn zus Lottie en naast mijn vader. Iedereen is al aan het eten, maar ik krijg niks doorgeslikt. Ik heb enorm veel stress.

'Hey Louis, gaat het wel?' vraagt Daisy (mijn andere zusje).

'Ja, ik heb gewoon niet zoveel honger.', geef ik toe.

'Louis, je gaat het geweldig doen', moedigd Lottie mij aan.

Ik knik en loop naar boven, ik moet namelijk nog een outfit kiezen. Als ik mijn outfit heb gekozen, loop ik de badkamer in. Ik draai de douche open, en ga eronder staan. Ik was mijn haren en maak me voor de rest verder schoon. Als ik klaar ben draai ik de douche toe en droog ik me af. Ik doe mijn kleren aan en poets dan snel mijn tanden, zodat ik iets meer tijd heb om mijn haar in model te brengen. Nadat ik dat alles gedaan heb, pak ik mijn mobiel en mijn portemonnee en loop naar beneden, we gaan vertrekken! Het is best wel lang rijden.

'Zie je het een beetje zitten?', vraagt Phoebe om de stilte te verbreken. '

Ja', antwoord ik, 'we hebben heel erg hard geoefend, dus we maken wel wat kans denk ik'.

Na een autorit van bijna 2 uur zijn we eindelijk aangekomen. Ik begroet mijn andere bandleden en we gaan backstage, nog wat repeteren.

'Veel succes, Lou!', roept mam nog.

'Dankjewel mam, hou van je' roep ik terug.

'Hou meer van jou' zegt ze er nog snel achter.

We lopen binnen en worden naar onze kleedkamer gestuurd. Wanneer er iemand op onze deur klopt, doe ik open,

'Hey jongens, zijn jullie er klaar voor? Jullie kunnen nu op het podium alles eens vlug doornemen!', zegt een van de werknemers.

'Yep, we komen eraan' zeggen we allemaal in koor en vertrekken naar het podium.

Als de repetitie gedaan is lopen we terug naar de kleedkamer.

'Ik ga even naar de WC!', roep ik.

'Is goed!' Roept Finn terug.

Ik kom aan in de wc's en net als ik wil gaan plassen, komt er een jongen tegen mij aangelopen.

'Oops' zegt hij.

'Hi' antwoord ik lachend terug.

'Ehm, so-sorry dat ik je geduwd heb, het-het ging perongeluk!', zegt hij.

'Oh geeft niks joh' antwoord ik.

Dan pas zie ik dat hij van die mooie groene ogen heeft. We staren voor een minuutje naar elkaars ogen, totdat hij onderbreekt:

'ik moet gaan, we moeten gaan repeteren met onze band!' 'Succes' roep ik hem nog na.

Ik ben nog helemaal in de wolken, zo'n ogen heb ik nog nooit gezien. Wat? Louis? Stop met dat te denken! Je bent niet gay! Toch? Absoluut niet! Maar hij deed iets speciaals met me, hij liet me voor even alles vergeten...

Hyeee!
Ik heb geen idee wat ik hier moet schrijven Hahah! Dit is mijn eerste fanfic dat ik ooit schrijf, dus als iemand tips heeft, laat het ff weten :) Nice to meet ya :) (ik herschrijf mijn fanfic en ga hem opnieuw publishen en verder schrijven, dus dit is geschreven in mei ofso)
Xxx

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu