Harry P.O.V.
Ik hoor mijn wekker gaan, 6:30. Ik sta heel stil op. Deze nacht heb ik in de logeerkamer geslapen, want ik mag Louis absoluut niet wakker maken. Ik kleed me aan, borstel mijn haar, poets mijn tanden en was mijn gezicht en dan loop ik voorzichtig de trap af. Ik loop door naar de garage en neem mijn fiets. Ik fiets naar de bakker en neem verschillende soorten koffiekoeken en een taart mee. Ik reken af en fiets weer naar huis. Ik dek de tafel en versier de woonkamer een beetje.
En nu is het wachten tot Louis wakker word.
Ik ga op de bank zitten en scrol een beetje op social media. Heel Twitter staat vol met verjaardagswensen voor Louis. Ik tweet:
'On this day 19 years ago... my hero was born. Happy birthday to my man crush @Louis_Tomlinson ;) yay!'
Ik twijfel even, maar verstuur de tweet dan toch.
'Mijn mannelijke crush is al wakker zie ik'
Ik draai me om en zie Louis staan.
'Happy birthday babe!'
'Thanks Hazz'
Ik geef hem om te plagen 3 nette kusjes op de wang, maar hij draait zijn hoofd en ik kus op zijn lippen. We zoenen een tijdje door, maar dan trek ik me met spijt terug.
'Nog 1 minuutje Hazz' zegt Louis pruilend.
'Kom eerst eens naar de eetkamer, Lou.'
Als hij de deur opent, verschijnt er spontaan een glimlach op zijn gezicht.
'Heb jij dit allemaal zelf gedaan Hazz?'
'Yep' antwoord ik fier.
'Dat had je niet moeten doen sunshine'
'Ik deed het met liefde' zeg ik al lachend.
Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel.
'Ik hou zo veel van je Hazz'
'Ik ook van jou Lou'
We gaan zitten en genieten van ons ontbijtje. Na een tijdje ruimen we af.
'Lou ga je aankleden, we vertrekken binnen een uurtje'
'Waarheen?'
'Zul je dan wel zien lou'
Hoi! Kort hoofdstukje I know, maar ik ga Louis zijn verjaardag in 2 delen schrijven. (Omg deze fanfic is zo slecht 😭😩✋)
Love you all! Xx
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...