Harry P.O.V.
De telefoon gaat af.
'Hallo met Harry Styles?'
'Harry! Ik wou nog even dag zeggen voor je op reis vertrekt met Louis.'
Mijn zus schreeuwt door de telefoon. Vandaag vertrekken Louis en ik op reis, het is ergens een eilandje dichtbij Cuba. We gaan naar een eiland waar er 1 huisje staat voor 2 personen. Er is eten en drinken genoeg voor 2 weken, want zolang gaan we ook. Het eilandje is niet zo heel groot, maar ook niet heel erg klein. Ik denk iets van een 200 vierkante meter? Ach ja, zolang Louis bij mij is wordt het een geweldig reisje!
Ik heb ook een paar verassingen geregeld voor hem: Zo zullen we samen op de laatste avond dat we daar zijn een boottochtje maken rond het eiland. Ik heb ook een barbecue georganiseerd op het strand tijdens zonsondergang, want ik weet dat hij daarvan houdt.
Eindelijk eens een reisje met Louis waar de jongens niet bij zijn en waar ze niet moeten opletten wat ze doen, aangezien er toch niemand anders op het eiland is. Ik wil zo graag met hem samen naar de zonsondergang kijken en hem vertellen hoeveel ik van hem hou en hem dan overal zachte kusjes geven en dan knuffelend in slaap vallen op het strand om de volgende ochtend wakker te worden van het geluid van de golven die aanspoelen op het strand en de zon die al staat te stralen aan de hemel. Dan maak ik ons ontbijt, eten we het op en dan gaan we zwemmen in de zee. We spelen wat domme spelletjes en dan til ik hem op en kus ik hem op de mond vol passie en met veel liefde.
Zo wil ik iedere dag met hem doorbrengen, 2 weken lang.
Na een saai en lang telefoongesprek met mijn zus, die de hele tijd vragen stelde zoals 'wat gaan jullie daar doen?' 'Je gaat me toch wel bellen?' 'Krijg ik dan updates over wat er gaat gebeuren daar dagelijks?' en nog vele andere, legden we allebei af. Ik plaatste de telefoon terug op zijn plaats -ja we hebben nog een vaste lijn- en ik liep de trap op naar boven. Ik was onderweg naar mijn kamer om de laatste dingen in mijn koffer te steken, toen ik opeens een geluidje uit de badkamer hoorde. Het klonk als een klein, licht voorwerp dat op de grond viel.
Ik wist dat Louis op de badkamer was, dus dacht ik dat hij gewoon iets had laten vallen, aangezien Louis best onhandig is.
Ik zocht er niks achter en liep door naar onze slaapkamer waar ik nog een paar shirts in mijn koffer propte. Ik had al 3 koffers gevuld, aangezien ik geen idee had wat ik allemaal moest meenemen.
'Shit'
Dat was Louis, uit de badkamer. Het was een pijnlijke, niet te luide maar ook niet te stille 'shit'. Ik liep naar de badkamer om te zien of alles wel oké was. Ik opende de deur en ik bleef verstijfd staan. Louis zag me ook net en hij keek me recht aan zonder ook maar iets te zeggen. Daar stond hij, met een afgebroken scheermesje op de grond, bloed dat langzaam van zijn arm afsijpelde en in zijn hand had hij het mesje waarmee hij net 1 snee had gemaakt op zijn linker pols, niet zo'n diepe, maar diep genoeg om het te laten bloeden.
Voor ik mijn mond wou openen om iets te zeggen, begon hij paniekerig en stotterend te spreken:
'Harry, het is niet wat het lijkt, ik-'
Ik onderbrak hem voor hij aan zijn uitleg kon beginnen.
'Het is niet wat het lijkt? Anders is het mij wel duidelijk wat er hier gaande is!' Zeg ik met een gebroken maar woedende stem.
'Nee, please Harry, laat het mij uitleggen! Ik was mijn toilet zak aan het maken voor in mijn koffer te steken. Toen ik het scheermesje pakte, dacht ik aan wat je enkele weken geleden verteld had en mijn hoofd sloeg op hol. Ik moest gewoon weten hoe het voelde. Het ging zo snel, voor ik het wist zat ik in mijn huid te snijden. Toen ik het goed en wel besefte, liet ik het bijna onmiddellijk vallen. Ik probeerde de wonden te doen stoppen met bloeden door het bloed op te deppen. Ik besefte dat ik misschien net iets te hard had geroepen van de pijn dus probeerde ik het in alle haast zo snel mogelijk op te ruimen, en toen kwam jij binnen. Het spijt me.'
Ik stond wat naar hem te staren, de tranen liepen stil over mijn wangen en ik was verstijfd. Ik had dit gewoon niet verwacht. Omdat ik niet wist wat te zeggen trok ik hem snel in een knuffel.
'Lou, beloof mij dat je dat nooit meer gaat doen.'
'Beloofd.'
Well that took a turn... volgende hoofdstuk is hun vertrek, en aangezien ik vond dat dit hoofdstuk ook al deel uitmaakt van de trip noemt dit dus 'the trip 1' :) vote please <3
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...