{12} rollercoaster in a theme park

260 11 7
                                    

Harry P.O.V.

'Harry, hoe lang nog?'

'We zijn net vertrokken, boo. Calm down!'

Toen we thuis vertrokken waren, heb ik hem geblinddoekt. Mijn mama is ons komen ophalen en we zijn nu onderweg naar 'Adventure Wonderland'. Jay had mij verteld dat Louis daar al superlang naartoe wou, dus heb ik hem maar meegenomen. De andere jongens komen normaal ook.

'Hazz?'

'Ja?'

'Zijn we er nu bijna, ik word een beetje misselijk.'

'Nog 10 minuutjes!'

Mama grinnikt even en na 10 minuten komen we aan. Eerst wou ik alleen met Louis gaan, maar dan zou onze relatie iets te hard opvallen, dus heb ik de rest ook meegevraagd.

'Lou, zet je blinddoek maar af.'

Hij zet zijn blinddoek af en trekt zijn ogen open.

'OMG HAZZIE DANKU DANKU DANKUWEL'

hij vliegt in mijn armen.

'Geen probleem, Lou. Niall, Zayn en Liam zullen waarschijnlijk al aan de ingang staan.'

We lopen samen naar de ingang, niet hand in hand, want als er stiekem een foto zou genomen worden, vermoordt het management ons en weten de fans ervan. Nadat iedereen Louis geknuffeld en gefeliciteerd heeft, lopen we het park in. Omdat het zo koud is, dragen we allemaal een muts met sjaal en handschoenen en een dikke jas. Zo worden we gelukkig ook niet herkent.

Na een paar uurtjes rond te hebben gelopen in het park, besluiten we maar terug te gaan naar huis, want daar heb ik nog een verrassing.

'Harryyyy?'

'Ja boo?'

'Gaan we nog in deze achtbaan please?'

Ik zucht, maar stem toch in.

Eens we erin zitten, voel ik me een beetje bang worden.

'Lou, ik ben bang.' Zeg ik verlegen.

'Geef je hand'

Ik doe wat hij zegt, en zo houden we onopvallend mekaars hand vast.

————————————————————

Eenmaal thuis, gaat iedereen weer zijn eigen kant op. Iedereen neemt afscheid van elkaar, en dan stappen Louis en ik ons huisje in.

'Hazz, gaan we nog iets e-'

Hij ziet de opgedekte tafel staan met eten erop.

'Wow' is het enige wat hij kan uitbrengen.

Hij drukt zijn lippen op die van mij als bedankje. Daarna gaan we allebei aan tafel zitten, recht over elkaar. Ik kijk naar zijn helderblauwe ogen en zijn zachte rooskleurige lippen. Zijn schattige neus en zijn fluffy haar. Alles aan hem is gewoon zo geweldig en perfect.

'Zullen we dan eten ?' Begint Louis om de stilte te doorbreken.

Het was geen awkward stilte, maar ik zag aan zijn blik dat hij stierf van de honger.

'Sure, smakelijk!' Antwoord ik op mijn plaats.

We beginnen allebei te eten. We eten chicken stuffed with mozzarella cheese wrapped in parmaham with some homemade mash, en het is heerlijk! Ik ben al klaar met eten als hij nog maar aan de helft zit, dus besluit ik hem nog wat te bewonderen. Ik ben zo blij dat ik Louis de mijne kan noemen. Mijn leven op dit moment is geweldig: een perfect vriendje, nieuwe vrienden en ik zit in een band die misschien gaat doorbreken in de muziekwereld.

Voor ik het goed en wel besef voel ik twee armen achter mij die zich om mij heen slaan.

'Heeft het gesmaakt Lou?'

'Ja! Het was super lekker, super bedankt Hazz!'

'Alles voor jou!'

Ik geef hem een zacht kusje en knuffel hem dan eens stevig. We ruimen de tafel samen af en stoppen alle afwas in de vaatwasser.

We zijn allebei super moe van vandaag dus besluiten we nog even tv te kijken en dan te gaan slapen. Louis kiest om naar keeping up with the Kardashians te kijken en we kijken 2 afleveringen. Tjonge wat kunnen die vrouwen schreeuwen...

Ik voel dat Louis in slaap dommelt dus schud ik hem even wakker.

'Lou, ik ga naar boven, ga je mee?'

Hij geeft me een licht knikje en dan doe ik de tv uit en het licht uit. We stappen de trap op en gaan nog even naar de wc en poetsen onze tanden. Ik kruip als eerste in bed en 2 minuten later komt ook Louis erbij.

Hij gaat naast mij liggen. We gaan heel erg dicht tegen elkaar aan liggen.

'Hazz, dit was de beste verjaardag ooit'

'Alles voor jou Lou'

'Love you'

'Love you too'

Ik druk nog een kusje op zijn voorhoofd, en sla dan mijn armen en benen om hem heen, zo vallen we in slaap.

Hoi!! Sorry voor het slechte hoofdstukje hehe, het volgende hoofdstuk wordt best wel heftig :))  (ff, waarom eindigen bijna alle hoofdstukken met slapen😭✋)

Love y'all xoxo

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu